God morgon =)
God morgon alla tanter och snorisar =D
Klockan 9.00 ska vi vara nere på huvudstafältet och möta klassen, där vi ska ha fem-kamp med frågesport och sånt. Det som är bra är det att huvudsta fältet ligger precis nedanför mig så jag kan cykla ner 5 innan bara :'D yeeeay, kan vara inne på datorn extra länge :D
Aja, efter det där på huvudsta fältet ska vi gå och äta mat i skolan, och efter det blir det bowling för hela slanten :D Jippie! Ingen skola =)
Sedan så ska jag och Ludde gå värsta promenaden och ha det mysigt. Gå till hundgården, kasta boll och såånt skoj! Efter det ska jag ner till affärn och köpa hö,spån,peletts,grönsaker och sånt eftersom jag ska bli med marsvin igen efter flera år :D Jag längtar så, det som är lite roligt är att de ena marsvinet liknar ludde på pricken!
Haha, få se hur ludde reagerar när de kommer och "inkrecktar" på hans revir xD Vad ska ni ha för er idag? :)
God morgon!
Jag är lite extra glad i dag eftersom Aramis både igår natt och natten till idag bara behövt gå ut en gång på natten :). Tackar så mycket för den extra sovtiden, den behövs ;).
Idag ska jag väl bara underhålla Aramis som vanligt :). Sambon kommer hem på lunch vid tolv någon gång men efter det blir jag och djuren ensamma till 22.
Gomorron!
Har redan hunnit vara klart i skolan för idag.. slutade för en timme sen så nu ska jag hoppa i säng och ta en liten lur. Har lyckats bli sjuk :S Ont som bara den i halsen och snor & slem överallt. *suck* Men sömn botar allt eller hur? ;)
Kul att du ska skaffa marsvin igen Ellinor_ludde :) Jag blev med kanin igen i våras efter ett 10år långt uppehåll.. helt underbart ^^