Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1022 ggr
viktoria91
0

Vilken träningsväska?

Hej! Letar efter en smidig träningsväska att ha. Valet står mellan Hurtta motivation pro eller Hurtta motivation sprint. Någon som har någon av dessa eller klätt och känna på båda? Vad tycker ni om dem? Smidiga att ta upp godis ur, sitter bra, förvaring av mobil/nycklar m.m.

OurOzzy
1

Jag har pro väskan, kan rekommendera den då det är gott om utrymmen och olika fack, samtidigt som den är smidig att bära, du kan ha den antingen fäst i hällan på byxorna eller runt midjan. Tycker dessutom den är riktigt snygg så det är ett plus, mycket lätt att ta godis ur också då den håller sig öppnad så att säga, sedan är det magnet som håller fast den. Har inte känt eller sett sprintväskan i verkligheten så den har jag inget att säga om. 🙂

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

Vizzla
0

Vanliga ryktväskor från typ Hööks sägs vara populära. Ska själv titta på en sån.

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

viktoria91
0

#1 Låter kanon!😀 Hoppas hitta nåt ställe som har så man kan klämma på riktigt. #2 Ryktväska från Hööks har jag till ponnyn men den är enorm!

Michaela-N
0

Jag hade nog valt sprint eller löpväskan beroende på hur mycket du tänkt ha i :)

viktoria91
0

#4 Godis, bajspåsar, nycklar, mobil iaf. 😃