Rymling!
Nalle rymde ikväll när vi var hos mormor och han var hemma med min lillebror..!
Min lillebror satt på nedervåningen och spelade, och Nalle öppnade (!) ytterdörren (som vi för övrigt trodde att han slutat med) och min lillebror märkte ingenting förrän det kom några och hade med sig honom till oss .. :S Har ingen aning om hur länge han var ute, men vi var borta i 1h 15 min kanske :P Och en stund innan vi kom hem så hade dom lämnat Nalle hemma hos oss.
Iaf.. Det finns många löptikar här omkring, det är ett ganska tätt bostadsområde. Och Nalle har ju varit som galen av alla tikar..!
Vad gör man OM han skulle hunnit para sig med en tik? Inte nu för att jag tror att det är så stor risk då dom flesta har hundarna i hundgård eller inomhus tills dom ska ut på promenix.. Men iaf..
Av det jag hört från en jag mötte på promenaden med Nalle så hade dom sett honom på gatan.. Och det kan inte varit så lång tid han varit ute.. Vanligtvis så brukar han inte heller lämna gården, menmen..
hmmmm ja vad gör man…du får väl vänta och se om någon tikägare reagerar kanske…till att börja med och är det så då kanske du får ställa upp och betala halva summan om det blir abort,eller om dom rent av vill ha valpisar,så kanske du skulle kunna få en till ;-).

Nalle busig pojke :D :)
#1 Okej ^^ Men jag tror inte mamma vill ha fler hundar i huset xD Hon tycker att Nalle är nog och ibland för mycket ;D
#2 Ja det kan man lungt säga :P xD