Vad har ni för halsband?
Har 4 olika, ett läderhalvstryp med blått foder, ett vanligt läderhalvstryp, ett brett läderhalsband och ett rött hurtta halvstryp :) Han har halvstryp för att han annars kan glida ur fasta halsband, han har dock ett fast halsband och det fungerar jättebra ändå :p men i situationer där jag inte vet riktigt hur han kommer reagera har jag halvstrypet så art han inte kan ta sig ur och springs över nån väg och bli påkörd D: Han är en colliehane :)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Bilder kan jag ta imorn, men har fyra hundar av rasen Bearded Collie
Gammel hanen 11 år, även alfa, har ett kedjestryp (Det kopplet har vart med i genarationer och alla våra "Alfor" har burit det.
Gammel tiken 11 år, Ett rosa camofärgat halvstryp, om vi använder halsband annars knippsar vi bara fast kopplet i den rosa sjalen hon alltid bär ^^
Ung hanen 4 år, ett helt vanligt grönt halvstryp
Ung hanen 3 år, Ett halvstryp i svart tyg och själva "Strypdelen" är Kedja
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Har för många för att räkna upp alla haha men jag använder främst hurtta halbanden (fasta) i rosa, orange och ek. Främst fasta halsband i syntet
Använder typ inte halsband på hundarna (föredrar selar hundarna med)
Men Roxy äger: ett halsband som en medlem här på iFokus har gjort, ett halsband från när hon var valp (vet inte ens om det passar längre).
Lillan har: 2 halvstryp, 1 halsband med nitar och ett med "kedjor" & läder (ej stryp)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har ett "vanligt" halsband man spänner, men har den på den yttersta så att jag kan ta av och på den smidigt, då han oftast bara har den några meter till och från skogen.
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Har vanliga halsband av märket Globus. De har även halvstryp, andra vanliga halsband och sen har Evi en sele.
Ett läderhalsband, 2 näsdukshalsband, Har även en sele :)
vi kör mest med sele men stora tiken har alltid (nästan) ett halsband på sig eftersom hon springer in och ut ur huset ofta å då är de skönt att hon har halsband på sig. Hon har ett halsband från cycle dog av återvunnet cykelgummi. så har dom lite olika ruffwear halsband bara för att jag tycker dom är snygga men som sagt ofta har dom sele.
Ett hem utan en hund är inget hem
Har vanliga halsband med spänne av märkena Rogz och Hurtta, i rosa färger. Har även ett bredare helstryp i svart läder som används när vi går på kurs (då hon kan dra en del), det är köpt från Hööks.
Ett vanligt rucka, hurtta sele eller halti.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Nu ville kameran vara med!!
Rosa Camo Halvstryp & Rosa Sjal Sjalen har hon alltid på sig då vi ofta bara knäpper fast kopplet i sjalen, det är nästan bara när vi inte är påp hemma plan vi använder halsbandet x3
Grönt Halv stryp Speedys, det har han alltid på sig då vi har lite Makykamp hemma eftersom vår gammelhanne håller på att ge opp och Speedy är Rakad.
Svart halsband m/ Kedjehalvstryp, Shaggys halsband
Kedja, helstryp, Keikos halsband.
Vi har minst 30 halsband till, men dessa är de vi använder, vi har även ett par selar samt 2 eller 3 Halti
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
rundsytt läderhalsband med halvstryp lätt att ta på och av. Rakt läder med halvstryp lätt att ta på och av, två liknande halsband som 9, sen fasta 2 läderhalsband.
#4 Vi köpte det i en djuraffär 🙂
Dogs is my world ♥