Hundar iFokus

Hundar

Etikettpälsvård-omvårdnad
Läst 1031 ggr
Patriszija
0

Tips på superbra spraybalsam?

Ge mig alla tips ni har på grymma spraybalsam! Är trött på att klippa rasta-tovor bakom öronen och på svansen var o varannan dag trots borstning :(!

russin
0

Jag har ju korthårshundar, men har bekanta med päöshundar som är helt lyriska över Plush Puppyserien (utställningsfolk).

http://www.plushpuppysweden.se/store

Hittade att dom har en spraybalsam för grooming och tovutredning och som inte ska sköljas ur.  http://www.plushpuppysweden.se/store/p/balsam-116301/reviva-coat-250g-135613

Patriszija
0

Tack för tipset! :D

tjoopa
0

Plush puppy har ett spraybalsam som heter "OMG" det är super på tovor och långhårig päls överhuvudtaget 😀 Den är rätt dyr men absolut den bästa tovutredningssprayen jag testat, och jag har testat en hel del 😜 #1 Reviva coat är mest för att återfukta pälsen. Den är också bra men på tovor är OMG oslagbar ☺

Patriszija
0

#3 haha den var dyr den xD, jösses! Vill nog inte lägga ut sånna summor utan o pröva produkten först men tack för tipset :)!

Ktisroinen
0

Du kanske kollade på koncentratet? Den färdigspädda kostar 239 kr, det är väl inte så dyrt? Köpte någon vanlig hederlig från veterinären (minns ej märke) och den gick på typ 175 kr. Jag ska nog testa OMG tror jag ! :)

Qepta
0

Jag kör på k9 och är supernöjd. Använder det på min Tervueren hane.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

russin
0

Fast den där OMG är det dyra priset för outspädd. Utspädd och färdig att använda (OMG ready to use) kostar den 239 kr. Klicka på scrollisten under priset🙂

tjoopa
0

#3 Med tanke på hur bra den är så tycker jag att den inte är så farligt dyr ;) Testa den färdig-blandade, den är billigare i inköp om du först vill testa den. I det långa loppet är koncentrerad billigare :) Som sagt, den är väl värt sitt pris :D

Rebornlady
0

Jag använder pälsglans för hästar.

[VargVikens]
0

Har aldrig haft en hund med så lång päls och har ingen som helst erfarenhet av den typen av pälsvård så jag vet inte om man kan använda "människoprylar" men om man kan de så kan jag verkligen rekommendera Natusan Kids spraybalsam, en gul flaska :)