P I T- Seg leverans?
Har beställt från Pets in Town - och jag fick orderbekräftelse samma timme där det stod att grejorna skickats med posten.
Det är nu dag 6 och ännu inga grejor har kommit - hoppas dock de kommer med posten idag!
Men har någon erfarenhet av att de brukar vara så här segt?
Borde jag ringa om inte grejorna kommer idag?
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Har du fått ditt paket idag?
Annars tycker jag nog att du ska kontakta dem, borde ju inte ta så lång tid och de skriver att de är skickat. Kan ju ha blivit något fel med leveransen.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Jag tror posten varit extra söliga den senaste veckan. Selen jag beställde skickades förra torsdagen och först idag fick jag den.
#1 Idag fick jag det!
#2 håller med, fick massa som skickades förra veckan idag =/
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Vill bara flika in att posten inte medvetet är söliga ;) Kan ha blivit problem på vägen mellan alla lastbilar som kör paket/breven och nu är det också fler brev som skickas pga semester tider. Också att det är många unga sommar vikarier som aldrig gjort detta post jobb innan (inklusive mig!) Och då går jobbet lite långsammare ;) Vill bara flika in då många brukar klaga på posten, även jag, men nu när jag jobbar där så förstår men mer :)
#4 Såklart! Jag är säker på att ni gör så gott ni kan! :D Jag hörde att branden var en anledning till att det strulat. Personen jag beställde selen av sade att en del paket kommit bort de senaste veckorna, och Posten hade branden som förklaring.