Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 544 ggr
AnneN
0

O.T. Go´kväll

Hoppas att alla haft en trevlig helg, trevlig dag och att alla får en god natt =)

Har haft en ganska lugn dag i dag då jag mest suttit här och gjort en del läxor.

Fredag och lördag var det fullt upp då det kom och for folk på löpandeband eftersom jag blev ett år äldre i fredags. Men det är ganska trevligt att ha besök och rätt skönt att inte alla kom samtidigt för då hade inte sittplatserna räckt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AnneN
0

Nån vaken?

_**/Mvh Anne

bejtedejte
0

Go kväll! Eller go natt kanske man skulle säga vid den här tiden.. ;)

Själv har jag suttit (och sitter fortfarande) med hemsidan till min nystartade CS-klan.. tråkigt, men det blir nog bra när det är klart. www.vizallati.se om någon vill kolla in den. ;)

Får säga grattis i efterskott till dig också Biobio! :)

AnneN
0

Tack =)

CS är nått spel va??

_**/Mvh Anne

Karmatarerskanise
0

Mycket fin sida bejtedejte :)

Själv sitter jag här och är jätte trött, men jag måste duscha.. Undrar när jag orkar göra de? :P

Liss
0

Cs- Counter strike.. aa de är ett spel typ:P

Godnatt eller vad man ska säga.. håller på att somna här. Men kan ju tusan inte gå och lägg mig redan:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

bejtedejte
0

Japp, Counter-Strike:Condition Zero är det vi spelar.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike 

Vad jag vet är det världens mest spelade online-spel med flera miljoner spelare. Och det är förbannat kul. ;)

Liss
0

De mest spelade online-speler är väl iaf WoW? trodde jag iaf.. Och de är roligare också;P

AnneN
0

har aldrig testat nått av dom spelen öht…

Ska iaf göra natt nu för jag ska upp kl 8 imorrn (har sovmorron).

Sov så gott allihopa =)

_**/Mvh Anne

bejtedejte
0

Nej, jag tror fortfarande CS ligger etta på topplistan. :) Det har ju funnits i 8 år men ligger fortfarande alltid i toppen på försäljningslistorna. Hörde att bara i Europa är det runt 8 miljoner som spelar CS.. :O

WoW spelar jag bara när alla de roliga CS-servrarna är tomma och hundarna gått och lagt sig.. ;) 

Måste också duscha.. men.. orka.. :P

bejtedejte
0

Natti Biobio! :)

Liss
0

neeh de är tur det bio, för man blir lätt beroende:P som tur är har jag tagit mig ur de ;P hehe

jaa.. jag måste nog me sova nu.. får väl strunta i att han inte kom in inatt då:(

bejtedejte
0

Beroende? Nu förstår jag inte alls.. :P

Karmatarerskanise
0

Är du säker på det bejte? Jag har osså hört att WOW leder överlägset?

Haha kolalde på blocket, där säljer deom wow gubbar för 6000kr. Hur sjukt är inte de?? :P

Bejte säg till när du ska duscha så gör jag det då osså ;) Måste få en spark i röven

bejtedejte
0

Nej är inte säker, men tror faktiskt att det är så.. WoW är ju ett ganska nytt spel i jämförelse med CS. Man kanske skulle sätta sig och levla upp några gubbar till 70 och sedan casha in lite pengar på dem? ;)

Jag orkar inte duscha, måste ju sätta på varmvattnet under diskbänken först och usch, det e jobbigt. Ännu jobbigare är det att ringa rörmokaren så han kommer och byter packning i kökskranen så att jag kan ha varmvattnet på hela tiden. :P

Karmatarerskanise
0

HAhaha vad slö du e ;)
Jaha, men då får jag ta mig i kragen nu och göra det.

Regnar det hos dig?

I´ll be back!

bejtedejte
0

Jag vet.. nu när jag bara har Mowitz hemma så smittar han av sin slöhet på mig.. :P (iofs så har kranen varit sönder i mer än ett halvår.. men ändå) ;)

Inget regn här!

Karmatarerskanise
0

Nu e ja nyduschad o fin :) här regnar det

bejtedejte
0

Och jag ska in och spela lite CS tänkte jag… Ge grabbarna vad de tål.. moahaha ;)

Malin-A
0

godmorgon… nu ska jag vila en stund =D