Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1270 ggr
Ellen89
4

Hund drömmar....

Vad ar det konstigaste hund drommen ni har haft? Inatt dromde jag att jag klipte/duschade en tysk spets och nar jag vart klar sa var det en mini schnauzer…🤔

labradoodle
8

Gången jag vaknade upp och just "hade fött en hund" var ganska weird.

My little dog - a heartbeat at my feet
Älskade Charlie 🌺

MissanTissan
3

Jag drömde att min hund kunde flyga och lät som en katt, han typ var platt också, när han flög. Så han var som en flygande matta. Jag red typ på hans rygg när han flög runt, sen flög vi över ett land gjort av jätte stora regnbågsfärgade svampar där det var en svärm flygande hundar som attackerade oss, sen trillade jag av min hund och vaknade medans jag trillade.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

5ara
0

#2 Haha! Sjukt rolig dröm🙂

MissanTissan
0

Jag har en jätte stark "Imagination" Så jag brukar ha jätte konstiga drömmar.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

JoannaLi
2

Kanske inte jättekonstigt, men jag drömde att jag skulle åka buss med våra två jämthundar, och sedan så tyckte busschauffören (det var till och med min favorit -chaufför, han är vanligtvis min livsidol, han är hur cool som helst ^^) att jag skulle stoppa dem under mitt säte. Jag skällde ut honom efter noter med "punchlinen" att "de är för fan inte Tetris-lådor, jag kan inte stapla dem på varann!" (varpå jag var mycket nöjd över hur jag hade satt honom på plats - dock så försökte jag visserligen stapla dem på varandra, men då rymdes de inte under sätet). Det slutade med att Jappe fick ligga halvvägs under mitt säte, och Tassa fick ligga på mina axlar, som en halsduk. Och nog för att Tassa är mindre än Jappe, men hon är fortfarande en jämthund. …Och sedan vaknade jag. xD

Cahira
1

När jag och några personer red gigantiska hundar som de vore hästar.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Paxxa
0

#5 hahaha roligaste idag!

Stjärnor Kennel Flatian's Stjärnor

http://flatians.weebly.com