Kan någon snälla....
ge mig en rejäl känga i baken! Jag måste träna apportering idag, men är skittrött och egentligen inte sugen. Eller ja, jag blir nog träningssugen bara jag kommer iväg. Det är just detta att komma ur soffan, klä sig i regnkläder, ta träningsväskan och gå ut till bilen som just nu känns tungt.
Så många sparkar i baken önskas…..

En rejäl spark i baken från mej då
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Här kommer en till spark i baken
Här kommer en till spark i baken
spark, spark och ytterligare spark
Ja, kom igen nu! Här är det iof sol, så vi har haft en mysig stund ute. Men ändå. Det blir ju så roligt när man väl kommer ut! Soffan står kvar ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
här får du en till spark i rumpan =D
o du.. d e inte så ofta vi får färska bilder ifrån dig.. så ta me kameran också =P

Tack, någon mer som borde träna men inte orkar? Idag är en sån dag som jag önskar mig vara hundlös. Men som tur är så går känslan över till imorgon och allt är kul igen.
Jag borde både tränat och gått några härliga långpromenader. Har inte orkat göra något på hela veckan, eftersom jag varit förkyld. Men idag var jag piggare så han fick rusa av sig ute på ängen och nu tänkte jag ta fram köttbullar o köra lite hjärngympa.
Men visst är det jobbigt de dagar man absolut inte känner för att ens gå utanför dörren, det är väl charmen med hundägande antar jag ;)
jag har också slappat hela dan.. eller vi har gått till affären, men tänkte att vi skulle gå en sväng här strax, blir bort till ängen så han får springa av sig lite =)

Själv har jag bara varit inne nästan hela dagen. Vi tog en kort sväng på förmiddagen, sen åkte jag till P.oP och kollade upp vad vi ska köpa för jacka och byxor till Linnea till vintern och konstaterade att jackan kommer att kosta 995:- och byxorna 500:-
Dyrare vinterkläder än jag nästan. Men men…. ungen ska ju inte frysa. Glömde kolla hur deras hundkläder såg ut på polarn och pyret. Akela lär väl behöva en värmande tröja, nu när hon är mer eller mindre helrakad. 
Ja, Polarn o Pyret är väl bland de dyraste :/ Men snyggt och bra kvalité är det!
Varför är hon rakad?

Hon är ju opererad så hon går med heeela magen bar. Från armbågar och hela vägen bak är rakat.
Så platsliggning de närmaste månaderna lär det inte bli. :-P
Det här med att slappa, det är jag expert på

Du får en spark av mig med. Men jag åker inte iväg och jobbar med hunden om jag inte känner för det. För det brukar aldrig gå bra då. Hunden känner av min ovilja att jobba. :)
#13 Just det, hon skulle ju opereras. Ja då kan det bli lite kallt om magen i vinter då!

#15 Jo, fast det är inte själva träningen som tar emot. Det tycker jag är grymkul oavsett om jag är trött. Det gäller bara att komma iväg. När jag väl är på klubben är allt tip-top 

Åkte du iväg då?
Själv ska jag vara på någon uppvisning hur det går till att träna lydnadsdressyr i morgon bitti. Inte så kul med vädret som vi har nu.
mit inlägg kom inte me innan.. aja Zebben du får ta med dig kameran nästa gång så vi får lite färska bilder =)

gejsa…. *lova att inte skvallra* *viskar* jag kom aldrig i väg. Känner mig hemsk, men soffan var bara sååå skönt så jag och hundarna + dotter hade mys där i stället för att göra nytta. 

Kan vara bra att bara mysa ibland också
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#21 Förstår inte vad Du menar? Har Gejsa skvallrat? Fy nedrans…. 

#22# Hihi inte lätt inte när det börjar bli varmt och gott inne och kallt och mörkt ute. Jag vet! Var ute i dag i snålblåsten och visade hur man jobbar med lydnadsdressyr. Burr!

Burr ja…fast nu när jag kikar ut så ser jag solen smyga sig fram….nä dags att jobba vidare…en tä kaffe……gäsp!

Ta en till mig med. *ler*

Vill Du ha toscakaka, chokladsockerkaka, kardemummabulle eller hallongrotta till? Jag tog en tosca jag. Mums!
Och snart tar jag en påtår…ska bara bli av med några kunder först, så att jag kan fika vidare. Komma här och störa mig i jobbet 

Va, jobbar du på ett konditori eller?
Hallongrotta låter kanongott. Är det med färska hallon och massor av grädde? Mums. Jag kommer på en gång. :)
ohh d va inte alls läskande Zebben.. hehe.. lite fika hade inte suttit fel nu.. men måse städa först så d blir fika sen =)

#27 Nä ,inte riktigt. Jag hoppar in och jobbar i butiken som ligger vägg i vägg med hunddagiset jag jobbar på. De har samma ägare. I butiken har vi en cafédel som har en del gott. 

Ok! Har ni hunddagiset öppet på en söndag med?

Nä, det är stängt på helger, men butiken är öppen varje dag.