Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 888 ggr
Karmatarerskanise
0

Jobbar du med hundar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara se hur många av er som jobbar som te.x instruktörer. Alltså som hjälper folk med problem med sina hundar eller hundar som har problem med sina ägare :P.

Förklara gärna.

Jobbar du med hundar?

Zebben
0

Ja, jag jobbar med hundar. Dels på hunddagis där jag är ansvarig och dels håller kurser. Är utbildad instruktör och påbörjar min utbildning till Hundproblemsutredare nästa vecka. Och förhoppningsvis kommer jag in på Djurens Beteende på Linköpings Universitet till våren. Målet är att bli Kynolog.

lill-jarven
0

Har jobbat på hunddagis och som veterinärssistent så jag har ju jobbat med hundar men inte som instruktör. Däremot hjälper man såklart sina kompisar med deras hundar och problem. :)

lena1
0

jag har jobbat med hundar förr, och hjälper gärna till nu med om det behövs ;-)

AnneN
0

Jag har jobbat på både kennlar och som vet.assistent men just nu så hjälper jag bara kompisar lite privat med deras hundar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Stj3rnfallet
0

Jag håller på att utbilda mig till instruktör.. Har bara inte orkat göra det sista än, så jag är inte färdig instruktör, men jag kommer börja jobba med hundar sedan när jag gjort det sista =) Ska ev. läsa till hundsjukvårdare nästa år också, om jag kommer in =)