Just a little bit special..
Lägg upp bilder på era ''speciella'' hundar!
Med det menas era ful-bilder på hund 😃
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Jo men detta går nog fint hahaha
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Finns det inte redan en sån här tråd? bara undrar :P
#2 Vet inte, kanske det gjorde =P
Men men, de som vill får lägga upp iallafall ^^
Här är min vavva Chicco som inte ser riktigt klok ut hehe 😃
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
#4 Så söt hahaha 😂
Här är en av alla hans sovstilar hehe (jag skulle kunna göra en hel bildtråd bara bestående av dem) 😉
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#5 Tackar! 😊
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#8 Känner igen problemet!

#10 hahaha så klockren! 😂
Vår Drottning till hund (alltså, jag skojar inte, det här är hunden som inte finner någon anledning till att gå upp före tidigast klockan tolv, du får helt enkelt vänta, och när hon vill bli kliad så kommer du att klia henne, om hon så ska behöva klättra upp på dig och "prata" - dvs. smälla lite med tänderna - nej, det är inget hotfullt, det är hennes sätt att uttrycka "du är dum" ^^ - och hon som vanligtvis kan göra utfall mot hundar, utom när man cyklar, för då ska de helt enkelt förstå att hon har viktigare saker för sig än att lägga sin uppmärksamhet på dig. )
Man kan inte ta ut henne på sommaren utan att hon dyker ner i backen, och gärna ålar ett par meter på sidan (fråga mig inte hur hon gör det) :D
Kanske inte så ful.. Men hon ser så sur ut! :-P
Dumma mobil, kunde inte lägga upp bild nu heller..
Hahaha alskar rubriken for Diggers theme song ar Special Ed. ;)
Han ar verkligen en "speciell" hund. Jag har slappt kott framfor hans nos och han tittade pa mig som "vart tog den vagen?"
Jag forlorade alla bra fuldumbilder pa honom, men denna speglar hans personlighet ganska bra. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#23 hahaha visst är den - tyckte den låten passade bra till tråden!
för er som inte hört den så är den här ^^
''Så här hör jag gräset bättre''
Måste ju helt enkelt bidra med mina två fulingar !
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Hihi !
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Helt underbar trad! 😂
Eyvind är en riktig clown och har en del tokiga saker för sig. Här sover han gott.
Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 

Hahahaha! Ser precis ut som"ajj aj sportskada jag DOOOR *kikar om det funkar*"