Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 465 ggr
TinaH
0

God morgon Fredag 7/9-07

Jahapp, då har det gått en vecka till…vart tar alla dagar vägen?!?
det säjjer bara swiiiiissssch…poff borta!

Så var det helg igen….trädgården måste tas hand om, klippning av häck och gräs och rännsning av rabatter…hmm…
Sjukkgymnasten sa att jag skulle överlåta arbetet till min andra hälft..men för 17..det ska bli gjort och färdigt åsså!!
Ska ta ett snack med sjukgymnasten igen….
Eller är det nu man kan få användning för piskan..hihi…

Jag ska i alla fall pula vidare med hemsidorna som börjar arta sig, och fortfarande så skämms jag för våran egna  privata….uff fy och blä…och inte har nicki öppnat munnen och sagt vad hon tyckte…men det kan man nog ta som den kritik som den ser ut och var -skit ful!-
www.rogertina.com

Ska snart ut och träna hund, och han ska minsan lära sig och lyssna med sina paraboler. =)

Trevlig helg!
kram!

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

[Vargnatt-]
0

Jag är glad idag ^^ Har vunnit fyra auktioner på tradera så är nöjd :). Senare ska vi ta med Aramis till Erics mamma så han får hälsa på henne två berner sennen :).

Malin-A
0

morrn morrn, strax dax o ta sig en tupplur =D

lill-jarven
0

Morning! :)

Sovmorgon idag, börjar skolan 13.15 och då ska vi bara gå en sväng i biblioteket och kika. Blir nog rätt lugnt.. men ikväll ska det festas igen.. hoff.. är inte så taggad men det kommer väl. ^^ Är iaf väldigt kul att lära känna dom nya klasskompisarna och sådär. :)

Solen skiner så jag funderar på att ta en prom med jyckarna istället för deras sedvanliga busstund i skogen och på ängen. Brukar alltid gå och släppa dom så dom får röjja av sig på mornarna.. för det är fortfarande morgon nu. *fniss*

TinaH
0

#1: vad har du vunnigt för auktioner?..nyfiken?…JAG…NÄÄÄ!!Oskyldig

#2: Ta en tupplur kl 8 på morgen, tjena! =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

[Vargnatt-]
0

#4 Har vunnit massa pärlor och hängen, tycker om att göra smycken :)

Malin-A
0

nu e jag vaken igen.. skulle jag inte ta den här tuppluren så hade jag somnat 4 i Em.. =)

Lotta
0

Jag säger väl, ja vad säger jag Fundersam Vi klev upp kl. 9 i morse och började måla tak och sedan har vi hållit på nonstopp till i kväll kl. 23.00…nu har vi fondväggen och golvet kvar, jag kan lova att det blir skitsnyggt ;) Lite nya grejer så det stämmer med dom nya färgerna sen är det perfekt =)

kerstinjoh
0

mmm, vad härligt. Får vi se lite foton sedan?

Lotta
0

Självklart Räcka ut tungan Nu är det bara listen ovanför kaklet som ska målas vit och så ska jag upp med en hobbypensel och bättra på upp mot taket….skiten är ju snett så det var omöjligt att få till det. Sen på måndag kommer hyrevärden med golvlister så vi får sätta dit dom =) Hehe gissa vart det bär hän efter det….japp Ikea, nu ska här shoppas lite nya prylar som passar in till färgerna….köket vart bara så läckert Cool

gejsa
0

Hyresvärden lotta!!! Du menar väl inte att ni hyr det ni renoverar? Vad får ni för det då? Gratis?