Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 784 ggr
Saffran0Spice
8

Sommar - eller??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Svårt att tro att det är sommar när hunden behöver ull-tröja och vind/vattentät jacka för att hålla sig varm hahaha 😃

[Tilleli]1
0

Haha har samma problem med min mops ❤️Hon vägrar ändå gå så fort det är lite vatten på marken, stackarn

Saffran0Spice
1

#1 Asså, min går om det är blött, men om det blåser och han inte har tröja så stannar han på trappan och väntar på att få en på sig XD
Endast i extremt kissnödiga fall så springer han och kissar på 10 sek och sedan lika fort tillbaka till trappuppgången igen hahaha

Hildgrim
1

Oj fryser dom så mycket? Min nakenhund har som mest på sig en t-shirt så här års. :P Förutom regnkappa vid regn då.

Hildgrim
0

Mycket snygg utstyrsel dock. :)

Saffran0Spice
0

#3 det är nog individuellt, min är ganska frusen av sig, men vet de som inte har nått på sina italienare nu =)

Skiftar även från dag till dag, vissa dagar går han ut utan problem i ösregn, andra så hackar han tänder i samma väder =P

Rossi tackar för komplimangen 😉

Saffran0Spice
3

Idag är det iallafall uppskattat sommarväder!

[MikaelaR]
0

Darrar din hund eller hur ser du att den fryser?

Saffran0Spice
0

#7 han kan skaka, han söker mycket nära kontakt, vill ligga under eller nära varma ting och han kan kännas kall när man tar i honom.

Han har även lärt sig att sätta sig framför byrån om han fryser - då visar han att han vill ha en tröja ^^

Cahira
0

Han ar for underbar. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.