Sommar - eller??
Svårt att tro att det är sommar när hunden behöver ull-tröja och vind/vattentät jacka för att hålla sig varm hahaha 😃
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Haha har samma problem med min mops ❤️Hon vägrar ändå gå så fort det är lite vatten på marken, stackarn
#1 Asså, min går om det är blött, men om det blåser och han inte har tröja så stannar han på trappan och väntar på att få en på sig XD
Endast i extremt kissnödiga fall så springer han och kissar på 10 sek och sedan lika fort tillbaka till trappuppgången igen hahaha
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Oj fryser dom så mycket? Min nakenhund har som mest på sig en t-shirt så här års. :P Förutom regnkappa vid regn då.
Mycket snygg utstyrsel dock. :)
#3 det är nog individuellt, min är ganska frusen av sig, men vet de som inte har nått på sina italienare nu =)
Skiftar även från dag till dag, vissa dagar går han ut utan problem i ösregn, andra så hackar han tänder i samma väder =P
Rossi tackar för komplimangen 😉
Idag är det iallafall uppskattat sommarväder!

Darrar din hund eller hur ser du att den fryser?
#7 han kan skaka, han söker mycket nära kontakt, vill ligga under eller nära varma ting och han kan kännas kall när man tar i honom.
Han har även lärt sig att sätta sig framför byrån om han fryser - då visar han att han vill ha en tröja ^^
Han ar for underbar. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.