''Hundens färg''
Ja min lilla råtta är en av de som får bära kläder. Och min önskan var att ''hans'' färg skulle bli Rött då jag själv älskar denna färg ^^
Men även om han passar bra i rött och andra färger så måste jag erkänna (efter påtryckningar utifrån) att Rossi's färg ändå är Turkos!
För ingen hund jag känner bär denna färg som han 😉

Vilken färg är eran hunds färg?
Det kan vara halsband eller liknande - måste inte vara kläder =P
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Massa turkos!
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Jag vet inte riktigt. Han passar rätt bra i blått. :)
//Flöffo
Rött passar Jamie superbra i, men även blått :) hans vintertäcke och regntäcke är blått men tänker köpa en röd k9 sele för han skulle va så snygg i det ;)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Hmm Tindra har flera färger hon passar i bl.a. lila, rosa, rött, beige. Viggo passar kanon i turkost, även ljust äppelgrönt och säkert en massa andra färger med ^^
Snuttan färg är turkos, Busans och Naeomies färg är rosa
Rocky passar väldigt bra i rött, Zingo passar bäst i ljust rosa
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
TS går din hund runt med kläder nu i sommarhettan? är den så frusen verkligen? 😮
Lila eller stark neonljusblå.
-
#8 inte när det är stekhett, men blåser det mycket så kan han få en t-shirt eller liknande
Tinja är jättensygg i rött och Delta passar bra i de flesta färger då hon är svart men Turkos passar väldigt bra på henne :)
htt Kanske rött? eller lila :)
Rosa är hennes färg tycker jag! ;)
Ixxi peppar/salt dvargschnauzer ar bast i bla och lila.
Adi (rip) rod sobel mittelspitz passade bast i morkgron.
Digger BC/Collie passar bast i lila och han aaalskar sitt halsband!
Apache BC/corgi passar bast i rod.
Frodo svart/vit chinese crested passar bast i rosa.
Kan ta bilder pa dom i dessa farger om jag kommer ihag langre fram.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Nelsons standardfärg är rött. Tidigare var allt han ägde och hade rött, vi kunde inte tänka oss något annat. Jag vet inte riktigt hur det blev så, han är ju svart så passar egentligen i alla färger. 😃
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Mörkgrön & marinblå passar min lilla fjant kanonbra😃Men han skulle nog vara fin i lite ljusare färger som äppelgrön, turkos och citrongul också.
Pojkvännens BC-mix ser ut ungefär som en flat. Hon passar i typ allt men är såå fin i knallrosa, min lilla tös❤️