Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 959 ggr
[MikaelaR]
0

Carrier torrfoderr

http://www.svenskahundfoder.se/?product=super-premium

Hur tycker ni detta foder verkar, innehållsmässigt osv?

Saffran0Spice
0

Använde detta innan, men var inte nöjd då det gjorde att min hund blev torr i huden. Så fick byta foder =P

Men vet andra som har det och de är supernöjda med det.

[MikaelaR]
0

Ja jag använder det och det funkar inte på mina hundar dem bajsar massa och har ingen aptit inte ens den matglada man måste ha på laxolja för att dem ens ska käka fodret men det finns säkert hundar det funkar bra på sen är det också svensktillverkat vilket är bra. Så jag undrar om någon som är bra på att se ingredienser vet om det är bra/dåliga ingredienser? jag ska byta foder så snart min fodertunna är slut vilket är snart, ska då byta till antagligen; Acana, Orijen eller Standart möjligtvis taste of the wild… men jag utfodrar delvis med mush barf vaisto också

kigon
0

Både majs och korn är väldigt högt upp, inget jag hade velat ge till min hund om jag hade haft ett val iaf… Finns sämre foder på marknaden dock

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

Sugar Mist
0

Allt med majs går fetbort.

-

[MikaelaR]
0

Majs är bara utfyllnad eller?

Sugar Mist
0

Majs förstör upptaget av en vitamin om jag minns rätt och får blodsockret att åka berg och dalbana.

-

[MikaelaR]
0

Ok, då vet jag. Finns det någon länk där man kan läsa mer om vad som bör och vad som ej bör finnas i torrfoder?