Hittade en igelkott i badkaret!
Och sen blir man överlycklig när det är över! Så hinner inte ens va med på bild.. Och lockig blir man!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
vad fin han är =) Är det inte svårt att hålla en helvit hund vit?=P
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tack :)
Nej, inte ett dugg. Pälsen är smuts- och vattenavstötande. När han blir smutsig ute torkar jag bara av honom. Badar honom nån gång om året.
Måste bara fråga om du fönar honom torr eller han får självtorka efter handdukstorkningen?
Jag handdukstorkar, sen får han torka det sista själv i solen
Haha på bild #1 ser han verkligen ut som "du ska nog få igen matte, vääänta bara!" :)
men guuud så roliga och fina bilder :-)), jag ska försöka fota snodden också med mobilen i helgen, för då ska han bada har jag bestämt, haha undrar om han håller med ;-)
Haha ja och det fick jag.. Hela badrummet är dyblött nu efter att han ruskat på sig ;)
Lena - Ja jag blir alltid full i skratt när Eros badar, så nu kom jag äntligen ihåg att fota. Blir ju minst hälften av honom som försvinner ;) Jaså, tycker Snodden lika mkt om att bada som Eros? :P
japp i alla fall i rent vatten och med champoo :-)), annars badar han gärna i sjön och kärr hur mycket som helst ;-)
haha så härliga bilder, o han ser ju inte allt för lycklig ut på dom första bilderna =D haha.. skulle behöva bada Lusse men har ingen badkar.. =/
Är du säker på att det är Eros??
Jag tror att du har blivit lurad.
Hahaha…första bilderna ser det ut som om han skulle kunna äta upp dig med hull och hår =)
Och sista bilderna ser han ut som en fluffbulle…bara så underbar 
Nej han ser verkligen inte glad ut, och det är han inte heller. Världen går under när han måste bada.
Hihi ja man kan ju undra om det är samma hund.
Ja det är som här då, Skorpan sticker som en avlöning om vi säger ordet bada
Och från det vi startar duschen tills hon torkat så håller hon på att frysa ihjäl =)
#18 Fjompamaja! skorpan alltså!
När vi bodde uppe i stugan förra året, tänkte jag vara lite smart och tvätta honom i slangen ute. När han var inlöddrad och jag skulle ta upp slangen igen så smet han! Vägrade komma.. Så jag sprang runt och jagade en hund som såg ut som på bild 1. Ganska olönsamt att försöka.. Husse stod på verandan och skrattade som en tok..
Åhhh om du visste Kerstin, du kan få byta hund….just nu har jag lust att göra toffla av henne 
Hahaha Jag ser hur du kutar som en galning och försöker komma i kapp en löddrig hund som skuttar on kring som en galning 

Vad sööt<3:)
eros, hahaha det måste ha varit en syn för gudarna, när han smet,kan tänka mig att husse hade kul :-))))
Jo, det var ju fint, usch jag var halvt hysterisk ;) Men jag fick ju tag på honom tillsist! Kommer inte ihåg hur, mutade säkert med godis..
haha kan tro det :-))
Konstigt att det ska va så läskigt att bada inomhus. Flattetanten älskade att bada, vattenpölar dög bra i brist på annat. Men ställde man henne i duschen var det inte alls kul.
jag tror att det beror på att dom inte gillar att shamponeras vilket det oftast blir då dom badar inne, och även om dom bara ska duchas av så tror dom säkert att champot snart är i antågande ;-),men snodden gillade duchen skarpt när han var 9veckor gammal, han kom in varje gång jag duchade och satte sig under strålen,och tyckte livet var stenkul hahaha,men men han har ju som sagt champonerats sedan dess :-))).
Haha ja kanske kan bero på det :)