Hundar iFokus

Hundar

Etikettaktivering
Läst 2037 ggr
Turast
0

att göra i uppsala?

Hej jag och Jamie är hos min mamma i uppsala hela sommaren men kan inte hitta på nåt att göra.. är ju inte medlem i Uppsalas bk så kan inte åka dit och träna :( Tips på vad man kan göra med hund i uppsala?

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[FridaGenborg]
0

Åh vad synd att jag är hemma i Hälsingland över sommaren, jag bor i Uppsala annars! Det enda tips jag kommer på för tillfället är att du kan gå in och kika på hundträningsgruppen i uppsala på facebook, dom brukar ha träningstillfällen en gång i veckan ungefär 🙂

Turast
0

Tack! Ska kolla upp det! :) ja alla verkar åka här ifrån på sommaren haha ;)

[FridaGenborg]
0

Haha ja tyvärr så är det ju så. Om du åker dit något mer så är jag väldigt träningssugen :)

Turast
1

Brukar vara här på lov :)

VildaVittra
1

Det finns ju massor att göra där man kan ta med sig hund, allt ifrån att gå på auktion eller loppmarknad (lördagar Vaksala tog) till att besöka stadens alla tusentals fornlämningar.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

emsoh
0

Fjällnora hundbad om ni blir badsugna:)

Turast
0

#5 fast jag själv är inte så mycket för marknader och hunden har problem med andra hundar då han har blivit anfallen :/ tänkte mer träningsmässigt… #6 där har vi varit :D det var trevligt :)

VildaVittra
3

#7 Det är ju ypperliga träningstillfällen, klart bättre än de organiserade på klubbarna.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Turast
0

Tro mig vi tränar, men kan inte hoppa över massa steg i träningen och gå till en marknad och riskera att få hoppa tillbaka ännu längre. Han klarar inte en marknad just nu.

[Annamaja27]
0