Bildtråd - Klätterapor
På klättring och vandring i bergen ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
#2 Det var nog den största ekorre jag sett! 😂
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
#6 Aw så söt! 😍
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ekorrehund :3
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
#7 Tack, detsamma! Roxy har dessutom blivit ett riktigt snyggo de senaste månaderna. ❤️ Svårt att tro att de har en ras gemensamt när de ser så olika ut. Fast vem vet, Roxy kanske ser precis ut som Jessie under allt det där fluffet. 😃
Since it's a bildtråd så kommer väl en bild till då! Det här med att klättra och balansera på träd är liksom vår grej vad det verkar.
#9 Åh tack ska du ha! ❤️
Haha ja lite skillnad mellan dem är det ju 😉
Jessie är så söt med sina öron! Och färgen/teckningen 😍
Boss :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Vilka härliga bilder 👍
Algot på en mossig sten i skogen 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Japp, brukar alltid skoja om att det nog är bergsget och lite apa i henne. Hon älskar att klättra!
#19 Oj vad högt upp 😮
Helst så vertikalt som möjligt dessutom. Här är det rakt uppför Ihreviken på Gotland, hon är ett antal meter upp redan men ska högre, så högt det bara går!
#19 cool panter! 😉
Nita klättrade riktigt höga höjder igår!
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se

Man kan även klättra ute på havet ^^
9 Vad är det för raser i han, jätte söt.
Har tyvärr inga klätterbilder lite synd då Enja leker ekorre och kan hoppa upp ibland i träd 😎
#19 Din hund är helt otrolig. Blir riktigt imponerad. Skulle nog själv inte våga mig på sådant där!
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se