Ledsen
Hej hade en jobbig dag med mina hundar de skällde på allt, lyssnade inte på mig mm. Sedan på tåget mötte jag en granne på tåget så jag pratade jag av mig på henne. Sedan mötte jag henne någon dagar efter och då frågade hon mig om jag hade sålt mina hundar. Självklart skulle jag aldrig sälja mina älsklingar det är ju som att sälja mina barn. Men jag blev ledsen när hon sa så även om hon inte menade så. Är jag känslig?!
Kan hon ha skojat med dig för att få ett leende mitt i "allvaret"?
Jag har hört samma om min hund, bara för att jag inte ska råka illa ut, men de är heller ingen lösning, klart man inte vill sälja sina "barn" sin älskade vän, din granne kanske missförstog och trodd att du skulle göra de.
Båda har nog rätt hon kanske ville få mig att skratta åt det för hon vet vilken glädje det har varit när vi har fått framsteg på våra hundar. Men en del dagar så är det som de har glömt bort allting vi har lärt dom. Nu har jag varit på en lång härlig promenad och i dag gick allting strålande. Mina hundar lyste lika mycket som solen.
Skönt att höra att de gick bra, vissa dagar är bara så jobbigt, de sipprar ut bomull ur öronen på dom och hjärnan stängs av helt och hållet, hoppas min promenad blir lika bra som din. 😃