Medlemmar: Vilket gymnasium?
Av ren nyfikenhet undrar jag vilket gymnasium ni hundmänniskor ska gå på? Kanske man har turen att se flera här ifrån hundar.ifokus.se som ska gå på det gymnasium man själv ska gå på med ett gemensamt intresse - hundar!
jag går naturbruk med inriktning hund :) Börjar 2an till hösten och det är sååå kul! :D
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Vart för nånstans? :-D
en liten linje på Gotland :)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Skoj :-)
Ska börja nu till hösten på Ingelstad gymnasiet, Ingelstad, växjö! :) Hundinriktning dessutom!
#5 Så roligt för dig! Ingen som ska börja på Jälla? :-)
Jag ska börja andra året på naturbruksgymnasium Dingle 😃
börjar andra året på real med inriktning hund
Börjar första året i höst på Forshaga Akademin,vinriktining hundsport.
-
Ska börja på real gymnasiet, med inriktning djurvård. :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Ska börja tredje året på Praktiska, naturbruk med hundinriktning i Örnsköldsvik :)
// MT ♥
#5 har också sökt in dit! :)
#12 men gud så skoj! :D imon får jag veta om jag kommer in ;)
#13 lyllo! Ingen aning när jag får reda, sökte försent så kunde inte gå via internet och ska tydligen få via brev. Nervös är man iallafall, känns som dom glömt bort mig ;)
#14 fick brev och kom in!! :D du får meddela när du vet ;) alla får lite olika tror jag.
#9 Fick brev idag och jag kan nu med 100% säkerhet säga att jag flyttar till Forshaga i augusti för att gå hundsportsutbildningen på forshaga akademin! :D
-
Vad tänker ni senare göra med era utbildningar? :)
#16 Grattis!! Hade också tänkt gå där, men vill inte flytta hemifrån.
Jag kallar mig hundmänniska men kommer inte gå på nått hundgymnasium 😛.
Här blire Södra Latin i Sthlm, samhällsprogrammet med sam.inriktning :)
Tass Josephine
#17 vet inte vad jag ska bli :) Lite tidigt att säga nu liksom. Jag har kanske tänkt fortsätta plugga vidare efter gymnasiet, vem vet? ;)
#18 Jag flyttar "hem". Fick en liten familj där under min praovecka och alla var galet trevliga, trivdes som fisken i vattnet. Trivs inte alls i min familj och för mig är det en lättnad att ta hunden och hela köret och flytta 30 mil norrut.
-
#17 Jag valde en ganska bred linje, och jag ska läsa till extra kurser/ämnen för att få högskolebehörighet. Ska gå djurvård, så efter gymnasiet planerar jag att plugga vidare till veterinär. Det kan ju ändra sig, men jag vill ha en bred utbildning så att jag har många "dörrar" öppna när jag blir äldre. :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
#21 Ja, då förstår jag att det ska bli skönt! :-) Hoppas du kommer trivas på skolan och i din "nya familj". #17 Det vet jag faktiskt inte, jag vet egentligen inte vad jag vill bli…
Jag ska börja 3:dje året på August Kobbs gymnasium i Gbg, inriktning djurens hälso och sjukvård, sen planerar jag att plugga vidare.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#22 Det är bra, samma här har valt till svårare matte och hela köret för med vanlig utbildning i bara Hund känner jag att jag inte kommer så långt… så jag tog också högskolebehörighet :-)
skulle egentligen mana alla till att ta så många extra kurser som möjligt man orkar så man blir så bred som möjligt, första året i gymnasiet förstod jag nada då det sas lite om vad jag kunde bli på ''bara'' mina vanliga ämnen och Hund då, men i sista sekund i slutet av ettan här nu innan sommaren lyckades jag få till så jag går flera extrakurser i höst vilket jag är väldigt glad över att jag valde =)
Ska troligtvis börja på Öknaskolan, inriktning jakt- och viltvård.
feral jesus
Börjar tredje året på Stora Segerstads naturbruksgymnasium inriktning hund :)
#17 Jag ska iaf bli polis (hundförare) eller tullverket med sökhund:-)
Polishundförare var målet