Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 790 ggr
[helenal]
0

.ot uppdatering!

dETT AÄR EN UPPDATERING ANG TRÅDEN HÅLL TUMMARNA PÅ ONSDAG. ni som inte förstår får läsa dne tråden innan den här.

stod i duschen igår och fick ett telefon samtal av mamma. Marie hade rymjt från flygplatsen med Anna!!! Marie ska till en kvinnojour idag och Teo har inte lämnat Landet! Han va hos polisen inatt. Vi vet inte vart han är och han vet vart mamma bor, min syster och min mormor:(

Hna bror pratade in ett telefon samtal igår och sa att Vi förstår att Marie vill lämna honom, men det är ett jäkla sätt att göra det på.. Vi kommer hjälpa han med detta och han kommer få pengar av oss…

Jag är så rädd:( Kan knappt vara hemma…

[helenal]
0

Teo tror att mamma har fört bort Marie. Mne vi hade ingen anning att hon skulle göra det.

Mormor skjutsade henne till flygplatsen igår eller dem. Sen åkte hon hem. Marie och em satt i cafeterian, Marie gav sin dotter hennes pass (hon fick välja om hon ville springa med sin mamma elelr stanna) Marie gickf rma till en från apollo och sa jag vill inte hem du måste hjälpa mig. Kvinnan visade henne en "bak utgång" Marie började springa och Anna efter… Marie tog ingen taxi bil för hon va orolig att dem skulle hjälpa teo eftersom den flesta taxi chauförrerna är utlänningar.

Marie gick fram till en kille med en hund och förklarade snabbt situationen, han skjutsade dem till redbergsplatsen sen tog hon taxi till mormor. Och Marie bsov hos mammas kompis inatt.

lill-jarven
0

Förstår att du är rädd :S Hoppas det löser sig

[helenal]
0

när marie hamnar i kvinnohem är det bra, men vi andra får ju lida…

Hans bror pratade in i mammas telesvarare å sa.. vi kommer gör allt för att detta ska gå igen. teo kommer stanna så länge det krävs

[Vargnatt-]
0

Vad bra att hon tog mod till sig och stack! Hoppas det löser sig nu!

[helenal]
0

jo vi trodde aldrog hon skulle göra de faktiskt…. bara orolig över att han komme rhem till mamma. inte så roligt att sova borta varje natt precos.

Malin-A
0

förstår att du är orolig, men håller hon sig gömd i fortsätningen me o han letar efter henne kanske d e dumt o skriva för mycket här inne? bara en tanke jag fick.. tröstekramar till dig..

[helenal]
0

men han kan ingen svenska

Karmatarerskanise
0

Hoppas det fixar sig helt !! Vet hur det känns.
Jag fick dödshot många gånger om då min kompis rymde.

AnneN
0

Härligt att hon tog mod till sig och stack från han!

Håller tummarna för att det ska gå bra för er nu.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kerstinjoh
0

Hoppas att det ordnar upp sig nu och att du kan koppla av lite. Kram!!

Lotta
0

Jag håller tummarna för er..

och massor av styrkekramar till dig och din familj