Carusos tråd!
Åh vad roligt 🙂 Vill gärna följa er.
Så himla söt han är!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Vad söt han är. Tassar in här och följer er gärna 🙂
Söt och grattis till valpen! :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Grattis till valpen! En riktigt söt liten kille :)
Mvh Sabine
Trött kille efter att ha åkt väska på långpromenad med brorsan tidigare ;)
Jag har suttit hur länge som helst (medans jag haft en trött valp här brevid) med att försöka fixa en bloggdesign till min nya blogg, men jag ger upp. Det får vara fult och konstigt, huvudsaken är ju att jag kommer igång med bloggandet!
Såvida ingen har lust att hjälpa med lite smådetaljer? 😇
Iallafall, här är adressen!
Jättesöt :) går det bra med honom?
Jo det går bra med honom!
Han är en jätterar liten valp :)
Absolut inget litet monster (som jag hade förväntat mig) än.. *Peppar peppar* ;)
Gör sina behov så fort han kommer ut även om det ibland kan komma någon olycka när jag inte är nog snabb, sover i stort sett hela natten ,iaf från efter midnatt-7,8 tiden så jag räknar det som en hel natt och går bra ihop med våran andra hund och våra två katter.
Vi har nosat litegrann på sitt och testat att vara kopplad idag men annars tar vi det väldigt lugnt. Vill verkligen göra allt rätt och inte stressa fram någonting.
Han är väldigt äventyrlig när vi är ute dock, vissa gånger funkar det jättebra om jag går åt andra hållet eller lockar lite och andra gånger skiter han fullständigt om jag så går 50-100 meter bort, så där vet jag inte riktigt hur jag ska göra.
#18 Härligt!
Oj, nu var det ett tag sen jag uppdaterade denna tråd! :)
Gud så liten han var på de första bilderna, det har verkligen gått så fort!
Nu är lilla Caruso 4,5 månad och livet leker för honom!
Vi har gått valpkurs och varit på vår första utställning.
Men nu njuter vi bara av hösten, är ute mycket och bara är :)
Vad söt han är! Och vad han har vuxit :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#25- Tack, visst har han :o
Tiden går alldeles för fort men ändå alldeles för långsamt!
Vill ju att han ska vara såhär liten hela livet men samtidigt vill jag ju bara att han ska bli stor :D
Oj han har verkligen vuxit, så fin han är 😍
Han är så söt :) Vilken söt kort svans han har 😉 Ska följa er på bloggen. Gillar verkligen kortet där alla 3 sitter kissen väntar så fint på få gottis 😃
#29- Tack! :)
Jo han är född med stubbsvans, det är godkänt inom rasen. Hans mamma har lång svans och hans pappa har stubbsvans, 2 av 3 valpar fick stubb.
Jo vår katt älskar hundgodis, har en massa sånadär bilder när de sitter så, haha!
30 förstår att det är okej att dom har kortare svans eftersom uppfödaren spara honom + att du ställt ut honom ;) charmigt tycker jag att det är :) kul att katten gillar hundgodiset har en katt här hemma som även ska äta färskfoder. :)
#28- Är det Sacco? Tror jag sett honom i någon annan tråd här på forumet, så himla fin! Vars är han ifrån?
#31- Jo jag tycker också det är charmigt. När jag ser DSG's med lång svans blir jag helt chockad, "vad tusan är det där för lång grej som vispar runt där bak" haha :)
Ja när jag försöker träna här hemma har jag alltid mycket publik. Katten förväntar sig att jag ska kasta godis åt honom samtidigt som jag tränar med hundarna, annars klättrar han på benen eller snor hundarnas godis innan de hunnit svälja det ;)
vad är det för en ras?? gissar på Beagle…;)
oj såg inte förrens nu att det var en dansk svensk gårdshund men de där öronen påminde mig verkligen om en beagle…
#35 en beagle har ju mycke större/längre öron :)
TS jättefin är han
Wow, vilken snygging! Han utvecklas verkligen fint 😍
Nu var det väldigt länge sen jag skrev här i tråden! :)
Caruso är nu 14 månader och har verkligen växt till sig.
För en vecka sen flyttade en till liten valp in hos oss, så nu kan han stolt titulera sig "storebror" 👍
Jag har en hemsida åt hundarna där jag publicerar bilder, utställningsresultat och skriver om livet med två Dansk-Svenska Gårdshundar.
http://caraspers.hundpoolen.se/ är adressen.