Problem med cykelfäste
Jag har precis monterat på ett cykelfäste från Dogman på min cykel. Men pedalen krockar ju den med? Någon annan som har denna modell? Hur fungerar det för dig? Jag tycker inte man kan sätta fast fästet på fler än ett sätt…
Enligt denna bild jag hittat på nätet så sitter medel och fästet mycket längre ifrån varandra. Jag anser inte att min cykel är extra bred på något sätt.
Funderar på om det är en bra idé att bara vända metallröret upp och ned istället så är den inte i vägen. Det borde fungera lika bra eller?

Jag har satt mitt högre upp, på röret precis under sadeln, då fungerar det för mig iallafall.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag har redan satt min så högt upp det går (det sitter någon slags metallgrej som håller fast en slang ivägen på min cykel). Men även om den inte var i vägen rör det sig bara om att jag skulle kunna höja den 2-3 cm vilket jag inte tror hjälper. Hmm…

Kan du lägga upp en helbild på din cykel? Så kanske vi gemensamt kan hitta en lösning.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag satte inte mitt i 90 grader mot cykeln, utan vinklade det bakåt.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus