Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 584 ggr
Vildarnas_Värld
0

Brukshunden

Hej!

Jag är medlem i brukshundsklubben (Sen februari) och vill väldigt gärna få tidningen Brukshunden, måste man anmäla att man vill ha den och betala extra eller ska man få den automatiskt??

OurOzzy
1

Jag betalade in en årsavgift till sbk och sedan kom tidningen automatiskt, kolla så att dom inte missat detta eller om det numera är ett tillval och kostar extra men tror att det ska ingå i medlemskapet. Lycka till :)

www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyrSkämtar

Saffran0Spice
1

Den ska komma automatiskt, den ingår i avtalet du gör när du går med - om du inte fått den så ska du nog höra av dig och kolla vad som är fel =)

Vildarnas_Värld
0

#1 #1 Ok :D Tack! Ska ringa dem imorgon! Jag blev medlem genom Svensk hundungdom, har det någon betydelse?

Sugar Mist
0

#3 Inte alls. Fått brukshunden i brevlådan och jag har mitt medlemskap via shu.

-

Michaela-N
0

Säker på att ditt medlemskap är aktiverat? I så fall så ska du mejla och fråga efter tycker jag.

Vildarnas_Värld
0

#4 ok, då är det inte därför iaf :)

#5 Jag har fått medlemskort och gått på kurser och även fått hundsport så det borde vara aktiverat men ska maila och kolla vad som gått fel, kan ju alltid vara databasen elr nåt sånt :)

Tack för alla svar! :D

emsoh
0

Jag blev också medlem i shu i februari och fick inte heller brukshunden. Jag mailade dom så skickade dom det senaste numret. Så det verkar som nåt gick fel där men maila du så får du den :)