Hugo bajsade hemma hos
Anders pappa inatt!!! Jga va ute med hugo vid ett tiden igår natt och då bajsade han inte, sen i morse hittade anders pappa bajs i sovrummet.. Han blev sur och anders blev sikit sur på mig:( Vet inte varför Hugo håller på så. Det gör han inte hemma hos mamma.
Anders sa du får hålla koll på din hund, han mår tydligen inte bra därför han bajsar och skällde på mig:( Så jag åkte därifrån….
Tramsigt att skälla på dig. Olyckor händer.
Ta inte åt dig!
Det är ju sånt man får räkna med om man går med på att ta in ett djur i huset.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hugo kanske känner sig lite illa till mods hemma hos dem. Då kanske han bajsade inne bara för det.
ja vet mammas hund kunde bajsa inne ibland hos andra, ungefär som att hon "protesterade" mot något.. o skulle d va en olycka så kan d ju hända… d e ju ingen elefant bajs som kommer ifrån Hugo.. tycker också d va ramsigt att skälla på dig… ta inte åt dig..
nej men jag va ute med higo sne när ja kom tillbaka så sa anders, HELENA hugo har bajsat det va jätte löst skit äckligt.. jag ba okej men jag tar upp de, han va ne et har jag redan gjort. Pappa blev inte glad precis. DE va uu kul att höra liksom… ja kände mig inte välkommen….alls.
sen messade jag honom och skrev att han inte behövde vara så sur då skrev han, nej men jag e stressad emd flytten det har varit mkt, och jag ska börja skolan å såna grejjer..
Okej, ja men då var han ju dålig då stackarn. Eros bajsade i min säng en gång när han var magsjuk… DET var ju inte kul alls, men han kunde ju inte rå för det.

När ludde fick vara hemma hos min morbror för första gången(han hatar honom!) så bajsade han inne, och kissade på gardinen! *fniss*
Sånt händer Helena och var Hugo dålig magen också så är det väl inte så konstigt. Skorpan har aldrig gjort inne, men när vi kom hem till Åsa när Skorpan var 5-6 år då kissade den gamla damen på Åsas golv…inget konstigt med det sånt som händer och inte tröp Åsa mig för det ;)
Det första Alfons gjorde när vi fick hem honom var att kissa på en blomkruka. Men det var väl mest för att markera, hela lägenheten hade en "Bosse-lukt".

Nu gäller det att hunden är rumsren…
men…
Om en hund kissar inne hos någon, så trivs den….
skulle hunden skita inne hos någon så trivs den inte….
//Hör sägen 
*ASG* Det blir jobbigt för dig hör jag Helena….stackars Anders 
Kanske skulle låna bort Skorpan till Åsa ett tag då, för där ska hon ju trivas då eftersom hon kissade in sig där 
mm men det hände intta igen men hos mamma!!!! han har aldrig gjort de innan.
mamma va ute emd honom halv tio, sen skulle hon ut med honom sex på morgonen men då hade han bajsat inner:(:(:(
jamen han kanske inte mår bra av att vara hos andra då, det kan dom ju bli oroliga i magen av, och är dom dåliga så gäller det att vara ute tills dom har bajsat ut det som finns……sedan försöka ge honom motverkande föda,mina hanar har ibland bajsat mera än en gång för att tömma analsäckarna bland annat.och det är inget konstigt i det….
nej lena jag vet att det inte är något konstgit med det. Men nu har han bajsat hos mamma inatt och han är van att sova där. Bara jag är med honom om han tex sover hos min kille så funkar allt bra. Mamma va ute emd honom i 25 min oå kvällen men han bajsade inte.. sen bajsade han inatt
Hur är han i magen då?
hos anders pappa va bajset löst men inte inatrt då va de som vajligt… jag menar han har hållt sig under natten hela tinden jag hjaft honom
Tänkte om han kanske blivit dålig i magen och inte kunnat hålla sig pga av det. Det kan ju t.ex. bara vara att hunden ätit något som inte magen klarat av, antingen något nån gett honom eller något han hittat ute.

ok,men min systers hund som alltid bajsar hemma hos mig då?han är rumsren….Och han älskar mig!!!

Min ena tik kan ibland lägga en stor hög på nedersta trappsteget, så jag nästan kliver i det när jag går ner på morgonen. Varför? Jo, om jag inte gett henne nog med uppmärksamhet på några dagar, eller om vi flyttat om hemma mycket. Händer dock sällan, men det är hennes sätt att säga att "Nu får det fan vara nog."
14,det var inget illa menat, men ibland kanske man inte tänker på det ;-),men om han har varit på 2 ställen på kort tid kan det också vara jobbigt för honom,även om han är trygg hos din mamma.
Du säger att det går bra bara du är med, vissa hundar är riktiga mattegrisar och har svårt att vara utan sin förare,snodden är sådan men han vägrar bara äta då i så fall.
nej jag menade inte heller något illa eller trodde inte du menade de:) men ville bara skriva ditt namn så du voisste att jag svarade på ditt meddelande;)
Jo jag frå se inatt om han uppför sig hehe
helt okey helena, men jag kom att tänka på separationsångest också, för det hade snodden som liten……

Men fy vad taskigt att skälla ut dig! Fan, det är ju bara lite bajs! Sånt får man ta!
Min hund har bajsat och kissat hemma hos folk, men inte har de som bott där blivit fly förbannade på oss för det, det är sånt som händer helt enkelt.
Sånt får man förbanne mig helt enkelt ta!
jo jag vet:( tyckte de va syn dom hugo också.. intehans fel. Inatt bajksade han inte inne:) han sov som en stock hela natten sa mamma:D
Nu ska jag till jobbet så då frå hugo vara hemma sjäölv till klockan fyra tills man syster hämtar honom:(
han kanske inte trivs hemma hos anders pappa…
Lilla plutt Hugo, du ska se att det bara var en tillfällig grej =) Han var kanske lite orolig och fick ont i lilla magen,

Tyson har skitigt hemma hos svärmor en gån…men å andra sidan förstår jag honom, skulle gjort samma sak själv på matan i vardagsrummet…*asg!!*
TinaH hahaha ;)

jaaa vadd ååå…..han är ju ärlig och säger ifrån vad han tycker om henne….precis så som ska göra…..

Som alla andra skriver här inne; Tycker det var dumt gjort att Anders pappa att skälla på dig. Det är inte ditt fel! Inte hundens med för den delen..