Hundpassning/dagmatte
Hur fungerar det om man vill erbjuda hundpassning/dagmatte på dagarna nu i sommar? Har inte mycket för mig nu i början av sommaren så skulle kunna erbjuda passning hela juni ut, dagtid helst men om det skulle behövas på natten går det väl ann om det inte blir för mycket med min egna hund.
Tips på bra sidor man kan annonsera på? Blocket nappar inte många på har jag märkt sen innan.
Har praktiserat på hunddagis under 1års tid så har erfarenhet av alla typer av olika hundar och mentaliteter så den biten är lugn men behöver hjälp med det teoretiska lite.
Sätt upp lappar i området! :D
Lappar i området tror jag också på!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Får ta och göra det :-D
Om det finns en mataffär i närheten så glöm inte att sätt upp lappar där!
Sajten grannar.se kanske?
Grannar.se är jättebra. Både mailade och satte ut en annons där och fick svar direkt av flera stycken, ''tyvärr'' fick jag ett jobb dagen efter, men det är något du borde göra.
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus
Var passar du nånstans? Var bor du?
Tass Josephine
Bor söder om stockholm :)
Grannar.se verkar superbra för att erbjuda hundvakt, men måste man vara medlem för att lägga upp annons? Och varför måste man ge ut fullmätlig adress? Gillar inte att skriva ut exakt varenda info och mobilnr jag ger det hellre till enskilda personer senare om någon skulle vara intresserad