Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 658 ggr
Moag
0

Vilket namn är finast?

Jag har lite svårt att bestämma mig för ett namn på min valp (som nu är 6 veckor) De jag kommit på är:Penny, Ines och Myra. Vilket namn tycker ni är finast? :) Fler förslag är välkomna!

LuLeLo
0

Vilken ras?

Tass Josephine

Moag
0
[MikaelaR]
1

Ines .. annars myra men jag tänker på myror då… så helst ines 😎

fiore
0

Ines tycker jag är gulligt Kär

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

LuLeLo
1

Penny :). Tänkte Myra först, men tycker inte att det passar på en Tax :P.

Tass Josephine

Tessan01
0

penny tror jag :P

Moag
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var först mest inne på Ines, sen Penny men nu Myra. Kom gärna med andra förslag också! Här är en bild på henne:

hund_katt
0

ett namn jag fastnat lite för(som jag kanske väljer på min nästa hund) är Phoenix :) vet inte om det passar så bra på en Tax dock.. ;)

annars gillar jag Inez

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Moag
0

#5 Hmm, varför tycker du inte att Myra passar på en Tax?

[MikaelaR]
0

Följ din egen magkänsla och välj namn det blir rätt då alla har ju olika åsikter kring namn…

Moag
0

Jo det är sant :) Men jag har verkligen svårt att välja, ingen känns jätterätt men inget är ju fult heller.

Michaela-N
0

Ines :D

[Cookie Monster]
0

Tycker att det ser ut som en liten Penny :)

LuLeLo
1

#9, Tänker med mer spets när jag hör Myra, eller en från grupp 9. Myra känns för gulligt för en envis jakttax :).

Tass Josephine

Thaisilk
0

Jag tycker att just Myra passar alldeles utmärkt på en Tax. Myror (de stora skogsmyrorna) och deras stackar finns i skogen där taxarna älskar att vara. :-)

Många taxar får namn som har med naturen att göra: Myra, Lava, Mossa, Barr, Ruska, Kotte mm.

[Forest]
0

Myra var jätte gulligt och på Tax tycker jag namnet passar fint. Penny det föll jag med för Penny.

Moag
0

Ja när jag kom på Myra så tänkte jag just att det skulle passa en Tax. Just nu lutar det mest åt det, eller Penny, om jag inte kommer på något bättre!

Wenniz
0

Tycker det ser ut som en liten Penny ;)

• Nederlandse Kooikerhondje -
Marieangelica
0

Ines tycker jag!