Bästa vänner? Bildtråd!
Har eran fyrbenta någon speciell kompis som alltid är lika rolig att träffa? Bomba med bilder på er hund/hundar med sin favorit kompis! Berätta gärna även om vad som gör det roliga i att vara just dom! 😊 Här är min Schäfertös Lynx på dryga 9mån i dagensläge, med sin allra bästa kompis som hon har roligast med. En Eng. Staffetik vid namn Chanel på tre år. Lynx vet inget bättre än att få hoppa jämfota över henne i repeat. Även att kampa tillsammans föremål är en självklar favorit lek! PS! Jag hoppas tråden är lagd rätt!
/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com
Rossi har många vänner - men bästa vännen är nog Dvärgtaxen Jocke ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Och definitivt sysslingen Tussan - dessa två är oskiljaktiga i samma rum ❤️
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
5 åh vilken härlig mysfaktor du har hemma ❤️
Jamies bästis är hans "lillebror" Codah som är en Berger des pyrenees a face rase 😃 De har samma lekstil och det ska vara jaga jaga jaga! Men att kampa med en leksak är också roligt förstås!
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Våra 2 här hemma är lite som nr #2
Storpudeln Dafne älskar lille blandrasen (powderpuff, cocker spaniel och pudel) Messi som hatar henne tillbaka 😃
Hon vill så gärna vara nära och pussas och leka men han är en sådan liten surgubbe, hennes "storebror" men hon gillar han ändå för när dom varit åtskilda så märker man hur glad han blir när han ser henne så innerst inne gillar han nog henne ändå fast han inte vill visa det, det är ju inte så manligt 😉😂
Gripas bästavän är min andra hund Tyra. Hon ser upp till Tyra och blir överlycklig när hon vill leka med henne.
Utöver Tyra så har Gripa världens bästa lekfarbror, min bästa väns hund. Sen har hon en labrador på 1 år, och en kelpie på 1 år på mitt jobb som är hennes bästa vänner.
Tyra och Gripa kan stå såhär i flera flera minuter, ingen aning om varför? 😂
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus
En bild från i vintras på dom, Gripa var en liten vaaaalpi.
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus
Ej samma art, ras eller planet - men vänner ändå ^^
Beach-Buddies ^^
Flynn har haft lite lekkompisar nu och då, ingen som han verkligen tokälskat(förutom möjligen en men den träffar vi inte längre), så njä, inte direkt någon bästa vän här inte^^
-