Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 2274 ggr
Nicolew
5

Bästa vänner? Bildtråd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har eran fyrbenta någon speciell kompis som alltid är lika rolig att träffa? Bomba med bilder på er hund/hundar med sin favorit kompis! Berätta gärna även om vad som gör det roliga i att vara just dom! 😊 Här är min Schäfertös Lynx på dryga 9mån i dagensläge, med sin allra bästa kompis som hon har roligast med. En Eng. Staffetik vid namn Chanel på tre år. Lynx vet inget bättre än att få hoppa jämfota över henne i repeat. Även att kampa tillsammans föremål är en självklar favorit lek! PS! Jag hoppas tråden är lagd rätt!

/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com

Saffran0Spice
3

Rossi har många vänner - men bästa vännen är nog Dvärgtaxen Jocke ^^

-Aida-
2

Min 6 månaders fluff ligger och tuggar på tre åriga bonnie som är hans stora förebild i livet, hon tycker däremot han är jätte jobbig så hon är inte så mycket bästa vän tillbaka. :P

Saffran0Spice
5

Och definitivt sysslingen Tussan - dessa två är oskiljaktiga i samma rum ❤️

Lilllens
2

Mina odjur är oftast bästa vänner men ibland uppstår en viss irritation, exempelvis när den ena är hyper och försöker leka med den andre:

Lilllens
5

Och dem gillar att skeda:

Cassii
5

Röjas bästis är aussietiken Jill, så fort hon ser henne så rör sig hela kroppen av lycka. De leker alltid massvis, tuggar ben tillsammans, kampar och har alltid kul. 😃

Calibe
1

Här är min Dylan (chihuahuan) med sin kompis Cash (aussien) :)

Cassii
4

Sen är ju såklart mina två tjejer bästisar med. De är så himla måna om varandra också, de tvättar varandra, tuggar på varandra osv. Känns så skönt när jag vet hur fruktansvärt mycket de tycker om varandra. Sover tillsammans, äter gärna ur samma skål, leker osv! 🙂

[Forest]
0

5 åh vilken härlig mysfaktor du har hemma ❤️

Ellen89
4

Ace och Tia ar bastisar <3 Efter 18manader ar det svart att seperera!

Lilllens
0

#9 Det kan man verkligen säga :D

Turast
2

Jamies bästis är hans "lillebror" Codah som är en Berger des pyrenees a face rase 😃 De har samma lekstil och det ska vara jaga jaga jaga! Men att kampa med en leksak är också roligt förstås!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Haztparken
2

Våra 2 här hemma är lite som nr #2

Storpudeln Dafne älskar lille blandrasen (powderpuff, cocker spaniel och pudel) Messi som hatar henne tillbaka 😃

Hon vill så gärna vara nära och pussas och leka men han är en sådan liten surgubbe, hennes "storebror" men hon gillar han ändå för när dom varit åtskilda så märker man hur glad han blir när han ser henne så innerst inne gillar han nog henne ändå fast han inte vill visa det, det är ju inte så manligt 😉😂

Ralktad
1

Gripas bästavän är min andra hund Tyra. Hon ser upp till Tyra och blir överlycklig när hon vill leka med henne. 

Utöver Tyra så har Gripa världens bästa lekfarbror, min bästa väns hund. Sen har hon en labrador på 1 år, och en kelpie på 1 år på mitt jobb som är hennes bästa vänner.

Tyra och Gripa kan stå såhär i flera flera minuter, ingen aning om varför? 😂

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Ralktad
2

En bild från i vintras på dom, Gripa var en liten vaaaalpi.

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

[fabienne]
1

Best friends. ❤️ Det är ett jäkla liv och härj när de här två är tillsammans men ibland är de så söta på varandra. De tillsammans är det roligaste jag vet. Bill och bull. Gasellen och grävlingen. De är inte lika på en fläck men har kul ihop ändå.

Saffran0Spice
1

Ej samma art, ras eller planet - men vänner ändå ^^

Saffran0Spice
0

Beach-Buddies ^^

LekGott
0

Ja va ska man säga, nog har han en favorit :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Sugar Mist
0

Flynn har haft lite lekkompisar nu och då, ingen som han verkligen tokälskat(förutom möjligen en men den träffar vi inte längre), så njä, inte direkt någon bästa vän här inte^^

-