Hur stort
Hur stort bor Ni med hur många hundar?(Berätta gärna vilken ras/blandras det är)
Själv bor jag i en 1a med en Hund, Jack russel terrier!
Jag har 4RoK med stor altan med en hund, en schäfer
1 rok, 33 kvm, finsk lapphund och två människor. Nu flyttar vi dock till 2 rok, 57 kvm, i augusti och blir en människa till i september. Planen är att skaffa en till hund så småninom också.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Villa, inte en aning om hur stort. Det är iaf 4 sovrum, 3 badrum, ett kök och ett vardagsrum.. 2 våningar :) Stor trädgård, på landet. Typ som en liten gård, vi har två hundar, en australian shepherd och en dvärgpudel.
-
Herrgård på gotland, jag bor i ena flygeln som är 3 rum och kök..(stora huset har väl 7 rok och sen finns det en flygel till) har en hund, Collie, men blir kanske en till om något/några år när Colloeboi går att stå ut med ;)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Gård på landet, boningshus på ca 200 kvm. Två hundar: en drever och en cockerspanielvalp, tre människor, två katter, två kaniner och höns. Kaninerna och hönsen bor dock inte inne i huset ;-)
Bott tillfälligt i husvagn lite över två månader, men nu har vi flyttat hem till en tvåa på ca 60 kvm. Jag, sambon och vår Sheltie.
Vet ej hur stort, men över 11 rok iaf, stor tomt. Har bara en hund härhemma än så länge, lagotto.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Hus på 77 kvm. Två personer och en liten knäpp blandras. :)
Vi bor två personer i en två på 56 kvm med två welsh corgi cardigans, typ mellanstora hundar på korta ben
Bor i en tvåa på 64,5 kvm med två tibetanska spaniels har dock som "mest" eller "störst" kanske haft en leonberger hane + 3 katter samtidigt boendes här innan mina nuvarande småtroll blev tilltänkta.
Jag bor i en trea med en liten blandrashund och fyra innekatter.
Lägenhet, vån 2, 63kvm+10kvm balkong
1 Italiensk vinthund
2 Innekatter
3 Akvarier (110lit, 90lit, 240lit)
Planen är att skaffa en italienare eller hund i liknande storlek när en av mina katter kolar.
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Vi har en norrbottenspets på 10 år samt en jaktlabbe som fyller två år i november
Litet hus på landet, runt 50-55 kvm kanske.
Kök, hall, vardagsrum, sovrum, badrum, vind.
Stor trädgård.
En sankt bernhard och en papillon/chinese crested powder puff plus andra djur som bor inne: 6 marsvin (tre burar), två katter och ett akvarium med, plus mig & min sambo då. Gott om yta för dem att röra sig på både inne och ute.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
6 sovrum, 2 vardagsrum, 2 matsalar + badrum, kök, källare osv.
Vi är 5 i familjen, den yngsta är 15 år. Hunden är en 6½ år gammal blandis mellan Lhasa Apso och Löwchen :)
vet inte hur stort men 3 sovrum, stor tradgard, jag, min sambo och 2 hundar blandisar pa 11kg och 22kg. :)
Aj har ingen aning, tror huset ligger på någonstans 100kvm, kanske mer… Har iaf källare, vinjordkällare, garage, 2 stora trädgårdshus, 4 sovrum, 2 vardagsrom, 1 tvättrum, 2 badrum, 1 kök, 1 hall ochhh lite förvaringsrum som han får vistas i!
Trädgården skulle jag gissa (ögonmått) vara på minst 3000kvm+, hela trädgården är stängslad så han får i princip fri utevistelse där om vi är hemma.
3~4 personer, en shetland sheepdog, 3 katter, 4 råttor och 10 höns 😍
Dock så har jag precis flyttat (men bor hemma under vissa tider, saknar djuren för mycket 😃) så råttorna har fått flytta med mig till en tvåa (59kvm) med ett kök, vardagsrum, sovrum, badrum förvaringsrum, källare, balkong och en trädgårdsplan. Hunden har bott där under en liten tid men jag tycker inte lägenhetslivet passar honom särskilt bra så han bor hemma igen 🙂
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

Lägenhet på 64 kvm, men flyttar till hus om två månader och det ligger på 110kvm med en tomt på 2000kvm :-) vi har två leonberger :-)
Radhus 58 kvadrat = 2 rok och trädgård. Har två heeler, men det blir förhoppningsvis en till framöver🙂
Lägenhet med uteplats 5 rok på 124 kvadrat. Vi har två små pudlar och 2 vuxna katter och 3 kattungar (stödhems katt som fått bäbisar)
Jag bor i en tvåa på 67kvm med en hund, en Schäfer labrador :)
Bor i hus där bo-våningen är ca 80kvm (3rok). Sen har vi en vindsvåning, en källarvåning och trädgård som är inhägnad.
Vi har en border collie och är annars två vuxna med en bäbis på G.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Oh, jag bor i ett hus med hyfsad stor tomt. Jag tror huset är på strax över 50 kvm
Bor i ett skapligt stort hus på landet, vet inte exakt hur många kvm men över 150 iallafall. Här bor vi två personer, två hundar (en bichon havanais och en jack russell) och våra två kissekatter 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Vi är fem människor och en aussie som bor i en villa på 330 kvm med trädgård.
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Jag och min Chihuahua bor i en 2:a på 38 kvm. :)
Bor på 67 kvadrat (3:a) med två staffordshire bullterrier.
Bor i en tvåa på 64 kvadratmeter tillsammans med sambon och en mellanstor blandis (LaPinsch kallar vi hans "ras" på skämt, då han är blandning mellan labbe & pinscher ;) )