SSBK
Hej, undrade om någon här varit på ssbk (stockholms södra brukshundklubb) och har lust att berätta hur det ser ut där?
Jag vill veta när man får träna där utan att de stör kurser osv.
Finns det Agility hinder där?
Och gärna om någon har lite fler bilder än vad jag hittat så skulle jag vara mycket tacksam :)
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
*voff*
Jajamen! De har en väldigt stor agilityplan som lätt går att dela på två om någon annan är där när man vill träna. Det finns agilityhinder där, dom har för några månader sen (vill minnas att det var i somras?) köpt nya balanshinder som är höj-/sänkbara. Jag vet inte hur det ser ut med deras kalender, kolla på hemsidan när de har kurser så du inte är där samtidigt :-) Annars har de en apellplan mittemot också där jag förmodar att de håller kurser i lydnad och spår osv.
Om du inte tillhör den klubben så tror jag inte de vill att man ska träna på deras hinder :) Så fråga först!
Medarbetare på Hundar.ifokus
#2 Jamen det låter ju super! Tack :) #3 Väntar på att mitt medlemskap ska komma så kommer inte åka dit förrän den hoppat ned i brevlådan :p
#4 Jag tycker gott och väl att du kan åka om du redan beställt och betalt medlemsskap :-)
Drar upp denna gamla tråd igen då jag har ytterligare en fråga ang ssbk, när jag var där så fanns inte alla hindren framme, jag vill tex träna på Långhoppet och plattunnel för agility men insåg att de kanske ligger i boden som har ett lås på sig? då det verkar vara kodlås så undrar jag: Någon som vet vad koden är till låset?
#6 Det får du fråga materialansvarig på klubben.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#7 Men hur vet man vem som är det då?
Läs på deras hemsida under Agility. Jag tränar inte där och det tog mig mindre än 2 minuter att hitta informationen.
#9 Kommer inte in på deras sida av någon korkad anledning annars hade jag ju kollat där först.
När du blir medlem får du koden till låset.
#11 är redan medlem och har fått alla papper men inte någon kod.
#12 Mejla och fråga :-) info@ssbk.se