Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 545 ggr
LekGott
0

OT Sveriges Hundungdom-Fråga

Gick med i Svensk Hundungdom när jag fick hem min aussie valp med tillagt medlemsskap på GMBK (Göteborgs/Mölndals Brukshundsklubb)

Skulle nu även vilja bli medlem i Angereds Brukshundsklubb och bli delmedlem. Man ska då skriva in SBK-nummer, är de medlemsnr? Eller vad är de? Har bara fått medlemsnr från Sveriges Hundungdom, inte från GMBK…

Må gott!! 
Nathalie & Lego

LekGott
0

Låter säkert som världens mest korkade människa men men….

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Michaela-N
0

Du får inget SBK-medlemsnummer från SHU. Och ditt medlemsnummer i SHU är inte samma som det för SBK. Har du fått tidningen Brukshunden så står ditt medlemsnummer i SBK på baksidan.

LekGott
0

Tack! =)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

LekGott
0

Är de de som står ovanför sitt namn?

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Michaela-N
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Det stämmer!

Michaela-N
0

Sen ska du registrera dig på Mina sidor, det gör du här: http://sbkmedlemonline.se/publish/softadmin.aspx?id=1

Då är det lättare att hålla koll på alla medlemsskap. Dessutom är det därifrån du får ditt medlemskort, du laddar ner en pdf-fil och skriver ut det själv, det behöver du kunna uppvisa på tävlingar till exempel 🙂

Och just det - Det är allt annat än en korkad fråga! Undrade samma sak själv när SBK Tävling inte godkände mitt medlemsnummer när jag skrev in det. 🙂Sen förstod jag att mitt SHU-medlemsnummer inte var samma som för SBK. Jättekonstigt att man inte får någon info från SHU när man valt till SBK tycker jag!

LekGott
0

De numret funkar inte… :(

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Michaela-N
0

#7 Hur menar du?

LekGott
0

Inne på den sidan du länkade så funkade varken de nr på tidningen eller från SHU… :/

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Michaela-N
0

#9 Vad händer när du försöker?