OT Sveriges Hundungdom-Fråga
Gick med i Svensk Hundungdom när jag fick hem min aussie valp med tillagt medlemsskap på GMBK (Göteborgs/Mölndals Brukshundsklubb)
Skulle nu även vilja bli medlem i Angereds Brukshundsklubb och bli delmedlem. Man ska då skriva in SBK-nummer, är de medlemsnr? Eller vad är de? Har bara fått medlemsnr från Sveriges Hundungdom, inte från GMBK…
Må gott!!
Nathalie & Lego
Låter säkert som världens mest korkade människa men men….
Må gott!!
Nathalie & Lego
Du får inget SBK-medlemsnummer från SHU. Och ditt medlemsnummer i SHU är inte samma som det för SBK. Har du fått tidningen Brukshunden så står ditt medlemsnummer i SBK på baksidan.
Tack! =)
Må gott!!
Nathalie & Lego
Är de de som står ovanför sitt namn?
Må gott!!
Nathalie & Lego
Sen ska du registrera dig på Mina sidor, det gör du här: http://sbkmedlemonline.se/publish/softadmin.aspx?id=1
Då är det lättare att hålla koll på alla medlemsskap. Dessutom är det därifrån du får ditt medlemskort, du laddar ner en pdf-fil och skriver ut det själv, det behöver du kunna uppvisa på tävlingar till exempel 🙂
Och just det - Det är allt annat än en korkad fråga! Undrade samma sak själv när SBK Tävling inte godkände mitt medlemsnummer när jag skrev in det. 🙂Sen förstod jag att mitt SHU-medlemsnummer inte var samma som för SBK. Jättekonstigt att man inte får någon info från SHU när man valt till SBK tycker jag!
De numret funkar inte… :(
Må gott!!
Nathalie & Lego
#7 Hur menar du?
Inne på den sidan du länkade så funkade varken de nr på tidningen eller från SHU… :/
Må gott!!
Nathalie & Lego
#9 Vad händer när du försöker?