Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 2137 ggr
lilla jag
5

Min nya bebis :*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag är överlycklig för det mamma sa idag, jag ska få e liten valp! Då vi ska skaffa en liten kennel lite längre tid framöver så ska vi skaffa en hane nu i sommar :) Han är bara 11 dagar och är leverans klara den 15/7 och jag kan inte vänta. Han bor just nu i Västervik som är ungefär en halvtimme ifrån mig, så jag kan hälsa på honom hur mycket jag vill innan det är dags att hämta hem honom :) Just nu heter han Bounty (som chokladen) Men det är bara hans stamtavlenamn så jag vill döpa honom till något annat då jag inte tycker det passar :) Han är en vit Bichon Havanais ifrån Kenneln My funny friend! Vad tycker ni han ska heta? Jag vill döpa honom till Turbo men vill höra era förslag också :) Kan vara skoj att det passar till Bella och Trixi också :)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

skotty
1

Han ser nästan precis ut som våran papillon/chihuahua-valp gjorde när han var nyfödd. Han heter Vilde, och det är ju ganska likt "Turbo" i betydelsen iallafall och passar med Bella & Trixi tycker jag👍

lilla jag
0

Gud så gullig :) Väldigt fint namn också!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[Konstig]
0

vad för ras?

lilla jag
0

Det står i texten :) En Bichon Havanais hane :)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

skotty
1

Fler namnförslag: Theo, Valle, Lotus, Yoshi, Laban, Lennox, Sam, Ben, Remus, Gizmo

Nu är han snart 1 år å ser ut såhär😃

lilla jag
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack för dina fina namn förslag 😃

Vet någon något annat coolt udda namn som passar till hur han ser ut (vit) jag ska träffa honom för första gången om ca två veckor så då är det ju lite enklare att se vad han kan tänkas heta ::) Jag är nog lite konstig men jag börjar tycka om namnet Bounty nu också 🤐hehe

Här är en video på min lilla bebis ❤️

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

-Aida-
1

Jag tycker Turbo va ett coolt namn, unikt också. :)

lilla jag
1

Bounty och hans syster Minty ❤️

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Sugar Mist
5

Tycker Bounty passar jättebra :)

-

lilla jag
3

Håller med dig 😃

Idag är Bounty två veckor och har öppnat sina ögon ❤️Han väger 180 gram och är en stor liten  rackare 🙂

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

hund_katt
0

haha, Turbo heter vår goldens brorsa! och han är en Turbo! haha ;) väldigt vild, precis som våran som heter Rocky, och det var ett passande namn, men hade gärna valt ett annat ;) dagen efter vi bestämt namn(efter vi hämtat honom) så boxade han pappa i ansiktet :o haha ;) Rocky är ju en boxare också, haha ;)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Quirinia
0

Bounty är superbra enligt mig :)

lilla jag
2

Idag fick jag ett mejl med lite goda nyheter ifrån uppfödaren! 😃

Bounty är den första som är uppe på sina små tassar och utforskar världen och är även den största killen bland kullen 🙂

Längtar så himlans mycket tills att få träffa honom😮 Vill att dessa två veckor ska gå jätte snabbt, är ju även skolavslutning om lite mindre än två veckor så tiden kommer nog springa iväg 🙂

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk