Whippet valpar!
åååh vilka små söta saker! Nån gång ska jag ha en whippet! Alla jag har träffat har varit sååå trevliga :)
valpen till höger i #3 var ju underbar!
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Ja whippetar är helt underbara hundar men mycket personlighet! Han är en av två som nästan är helt färgade :)
Tyvärr är de i minsta laget för mig men det skulle kunna gå ^^ är lite mer för större hundar men whippets är ju så härliga!
Det skulle vara kul om du lägger upp lite bilder med tiden så man får se de små söta utvecklas :D
Detta måste jag följa! Dom lär ju bli fantastiskt snygga som större med de färgerna! :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Naaaaww ❤️
Åh super söta❤️
Grattis :) Himla söta bilder på mamman med sina fem små underverk 😃 Har för mig att du även hade en tidigare tråd att hon var parad med en mycket tjusig hane, han var väl mer silverfärgad så kul att det vart silvriga/grå-vita sötnosar
Ja om folk vill så kan jag lägga ut mer bilder i denna tråden på pluttarna!
Det föddes en till valp på kvällen igår och han var så vacker men han var tyvärr född med gomspalt så han fick vi tyvärr avliva :( Som mamma säger så är det både för och nackdelar med att vara uppfödare. Men åt andra sidan så hade vi fem friska hanar som vi får lägga fokus på nu framöver.
För min del har en whippet den perfekta storleken. Så otroligt mysig ras är det och den är så lätt att ha och göra med 🙂
Det stämmer! Pappan i denna kullen är en riktig läckerbit 🙂Pappa Gucci på bilden med Ritza när dom var i Åre för parning
Åh, så söta
minavitas.wix.com/kennel
Men åh vilken liten sötnos. Se där lite fel på pappans färg men han var verkligen en goding o det är även eran tik ❤️
Gud så vacker bild!! 😃😃
Vad är det för fel på pappans färg?
Visst får whippeten färgmäsdigt se ut hur som helst? Eller har jag fel?:)
Tänkte på någons kommentar högre upp om pappans färg :) Fortsätt gärna lägga ut bilder på de små, whippeten är en underbar ras !:)
Jag tror att #18 inte menade att det var fel på pappans färg utan att hon kom ihåg fel om pappans färg.
#27 Jag förstår inte hur hon tänkte där för pappan är nordisk champiob och om han hade haft "fel färg" så skulle han blivit diskad direkt i ringen. Ja whipoeten är godkänd i alla färger. Ja jag kommer fylla på här med biöder eftersom. Ikväll ska bebisarna få sina officiella namn med
#29 Kan vara så med :)
Era valpköpare kan verkligen känna sig lyckliga som får sådana här vackra bilder på sin kommande valp!❤️
30 haha ja jag menar att jag hade fel på hans färg för jag trodde nämligen att han var grå/silverfärgad och vit inte tigrerad som han är. 😉 (se inlägg 14 så förstår du vad jag mena) sorry att det vart lite knasigt skrivet i inlägget 18 😉
Grattis, till bebisarna, gud vilka godingar…
Lycka till med dem !

# 24 är min favorit :)) Supersöta !
GUD SÅ SÖTA DOM ÄR! 😍
*går och vaccinerar mig mot valpsjuka*
jattefina!
åååh jag är kär i Konrad!! 😍
Men så söta :) Grattis till bäbisarna!
Riktigt söta! Ska inte visa denna tråd för min man för han älskar denna ras 😃
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Det är livsfarligt med valpbilder xD
Så himla söta :D
Ha en trevlig dag!
Hahahaha😂Älskar king Joffrey 😛Vi ska döpa våran framtida hund till Sandor (Clegane)🙂
Ååhh, är förälskad i Kvicken! :)
Ååååå, Kaliber är nog det gulligaste jag sett😍😍😍
ååh så söta dom är allihop!
Kaliber och knockout! 💋❤️
Gud älskar hela bunten!
Åh det var en gosig liten hög ❤️ Kaliber vem är det i den högen på bild 50 tycke verkligen han var super söt 😍
Åh vad mysigt med små whippisar! Synd att en annan är ute efter en kapplöpningshund och inte utställningshund. :) Föder inte ni också upp Field Spaniel? Eller har jag fått det helt om bakfoten? :)
Men lilla Konrad fick mitt hjärta att klappa lite extra trots att de fortfarande är så små! :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
I grund och botten har vi field spaniel som vi föder upp men nu har mamma velat ha ras nr 2 i kenneln och det blev whippeten. Riktigt go ras får jag säga, väldigt egen ^^
Konrad är en riktig liten tjockis ;)
Är alla tingade? Jag är lite sugen på en whippet!
#56 Det finns valpar kvar :)
Kvicken har nog mitt hjärt :D
Till helgen när jag kommer hem från skolan blir det nya bilder på valparna som då är två veckor och som förhoppningsvis har öppnat sina ögon :)
Och plötsligt blev jag sugen på whippet😍
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Igår öppnade valparna ögonen! Får se om jag hinner få in bilder senare :)
följer😍
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Kvicken
Dessa bilder är två dagar gamla så jag ska se om jag hinner fota bebisarna idag igen innan jag far till skolan.
För den som är extra intresserad kan man gå in på mammas kennel blogg där det kommer upp en del bilder: http://maxfieldsblogg.blogspot.se/
Så otroligt sött med prickig nos! :D
Asså ge mig dem!😍
Herregud vad söta! Vi har också en Whippet, fantastisk ras! :D
Hälsningar,
Ninni :-)
Ja det är en hur go ras som helst :D
Förlåt för dålig uppdatering men jag har vart upptagen med annat. Men för pojkarnas del så rullar livet på som det ska. Dom blev 5 veckor idag och dom är så så fina! ❤️
Igår var pappans ägare och hälsade på valparna. Hon åkte hela vägen från Norge för att se pluttarna och gå på utställning i Skåne.
Alla pojkar är inte tingade ännu.
**
King Joffrey**
Åh, är såå kär i kvicken! ❤️
Sajtvärd för Valp & unghund
Mvh Mika
Åh herregud vad farligt… Jag som är så sugen på en whippet 😍
Asså jag vill ta med mig Knockout hem❤️
Shit vad fina 😍
Ja Kvicken har verkligen ett gulligt näpet utseende :)
JA dom är verkligen farligt söta nu. Som sagt så finns det pojkar kvar, if you know what i mean ;)
Knockout kallar vi för mini Ritza. Han har verkligen mammas färg ^^
Thih eller hur :D
#110 Ännu farligare! Det är en hane jag ska ha… Fyy vad valpsugen jag är!!
Mjo denna kullen är en kull på fem hanar. Pojk-liga ;)
Alltså ååhh, Kvicken! 😍 Och deras blå ögon! 🙂
Man smälter av deras ögon <3
#110 Är Knockout tingad?😊
#115 Nej Knockout är inte tingad vad det verkar. Besök gärna mammas kennel hemsida där lite annan info fhttp://www.maxfield.se/nns: PMa om det är något mer du undrar :)
Om jag bodde i rätt land skulle jag boka en!
#117 Visst blir man sugen när man ser valpar ;)
#118 Vissa mer än andra, och detta är ett sånt fall. :)
#119 Haha förstår vad du menar :)
King Joffrey 😍 Undra hur många gånger jag visat bilderna för min sambo, förstår inte hur han kan stå emot?
Ja detta med valpar är alltid svårt ;) Jag är helt såld på Joffreys färg. Älskar när det är svart brindle ^^
#122 Håller med, hans färg är alldeles underbar!
Åh gud, vilken goding Kvicken är! ❤️
Chezez! Vad gick jag in här igen för??
Kaliber och Kvicken… livsfarligt. Konrad är också fin, så jämn och symetrisk.
Kan du inte beskriva dem lite allihop? :)
Kvicken. Mitt hjärtta brister :D Han är bara såååå fiiin!
Kvicken ser ut att vara minst eller ä3 det kameran som förvränger? :)
Valparna är bara 5 veckor just nu så ingens personlighet har hunnit träda fram så mycket än. Konrad är helt klart den lugnaste valpen som gärna sitter i knät. Annars är alla väldigt lika både till utseende och mentalt hittills :)
Kvicken är minst ja :) Riktig go bit är han