TrÄngt i soffan?
Inga problem om man heter Don Casper. đHan tror stenhĂ„rt pĂ„ det dĂ€r att finns det hjĂ€rterum, sĂ„ finns det stjĂ€rterum, dĂ„ han Ă€r fullstĂ€ndigt övertygad om att alla Ă€lskar honom.

Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus
VadÄ jag har vassa armbÄgar? Vad snackar du om matte? Jag ligger ju hur mjukt som helst!

Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus
Hahaha! Gullis!â€ïž
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
HÀr var det ju inte fullt lika mjukt, hon borde lÀgga pÄ sig lite sÄ jag fÄr det bekvÀmare kan man ju tycka.

đ
ISIS anhÀngare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
VÀrd pÄ Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis pÄ Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Hahahahaha ja det Ă€r officiellt! Casper har störst unika personlighet i en hund jag nĂ„nsin sett! â€ïž
SajtvÀrd för Vallhundar, PÀlsvÄrd & KlickertrÀning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#5 Han Ă€r vĂ€ldigt speciell, till och med andra hundar inser att han bara inte förstĂ„r bĂ€ttre min lille retard. đ
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
#6 â€ïž
LÄter som att Casper har samma theme song som Digger. :)
#7 Den var faktiskt lite för snĂ€ll.đ
För alla er som tycker jag Àr elak nÀr jag kallar honom för efterbliven, sÄ bjuder jag pÄ nÄgra smakprov:
Casper kan inte öppna öppna dörrar (du lÀste rÀtt).
Snusdosor med godis i Àr olösliga pussel dÄ dom inte öppnar sig nÀr han skÀller pÄ dom.
Den dĂ€r jĂ€vla granen snurrar in sig i hans koppel varje dagâŠenligt Casper. Han blir lika överlycklig varje dag nĂ€r matte ovĂ€ntat rĂ€ddar honom.
NÀr matte tar fram klotÄngen ska det tydligen busas.
Om han fÄr vÀlja mellan en oxfilé och en kartong kakor Àter han upp kartongen.
Ăppna öppna dörrar. đ
#10 Duktig tvĂ„bening som har förstĂ„nd att lĂ€gga ett tĂ€cke pĂ„ voffsen. đ
Fina bilder⊠:-)
SjÀlv har jag en stor soffa och en liten 4,5-kiloshund sÄ det blir inte sÄ trÄngt i soffan. Hon gillar att ligga tÀtt intill, men nu nyligen sÄ har hon kommit pÄ att man ser bÀttre vad som hÀnder ute om man ligger uppe pÄ ryggstödet.
#10 jo voffsingen sover i sÀngen om nÀtterna:) och har oftast tÀcke pÄ sig:) han gillar det massor:)
Kompisens hund fÄr inte plats i soffan om hon har gÀster XD
SÄ han har en egen fÄtölj att slappa i, gÀrna under ett tÀcke ^^
SajtvÀrd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, PÀlsvÄrd, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gĂ€rna in min hemsida HĂR!
#17 đ
ISIS anhÀngare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
VÀrd pÄ Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis pÄ Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Tycker den hÀr lÀnken passar in i trÄdens tema:
http://www.expressen.se/leva-och-bo/soffor-vs-djur--det-gar-inte-alltid-som-planerat/
Dagens stil. Behöver jag mÄnne en större soffa?

# 17 Underbar bild :)