Fotreflexer
Eros har förut haft reflexsele, men han har fått ny sele nu och valde att inte ta reflex på den eftersom det ändå syns så dåligt pga av all päls. Har även reflex på kopplet och på mig. Men tänkte jag skulle prova fotreflexer, där kommer de synas bra!
Någon som provat fotreflexer och kan säga om de är bra eller inte? Tänker mest på kardborrarna, håller de länge eller är det såna här dåliga som släpper fort? :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Har haft reflexer på hästbenen. Dom bara ramlar av. Det kanske har kommit ut bättre nu.
Ja, det var faktiskt det jag tänkte på :) Att de vi haft till hästar har varit så dåligt i kardborrarna.. Det är kanske samma sak med de till hundar, men hade varit bra med såna. Få se om man ska prova ändå!

Det finns inga med spännen istället för kardborre då eller både och? Är iaf det på dem jag har till hästen, då ramlar dom inte av ;)
Inte på det stället jag såg nu, men kanske nån annanstans. Annars får man väl prova "häst-reflexen" då :)

det finns juh annars reflexvästar för långhåriga hundar… tror de funkar bättre.
Ja, det finns ju det.. Kanske ska kika efter en sån istället. Lite krångligare att sätta på bara ;)