Undersökning
Hej.
Jag skulle vara mycket tacksam om de medlemmar här som har små hundar (chihuahua, japansk spets, papillon, m.m.) och bor i eller i närheten av Eskilstuna skulle vilja svara på några frågor?
Skicka ett meddelande till mig om ni är intresserade så skickar jag ett mejl tillbaka med ett par frågor. 
Tack på förhand. /Calico
/Matilda
Jag har en Japansk spets, men bor inte direkt i närheten av Eskilstuna..
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
pudel går bra?
#2 Om det är en liten pudel. :)
/Matilda
Ja tyvärr kan jag inte hjälpa dig för jag bor i Gävle, annars har jag en 7:årig papillon =)
#4 Okej, synd. :)
/Matilda

Jag bor också i E:a men har två stora hundar. Men gud vad nyfiken jag blir på vad det är du vill. Kan du inte berätta här i stället?
varför måste d va just i dom områdena??
#7 Det måste vara i närheten av eskilstuna eftersom vi gör en undersökning som har att göra med små hundar i och i närheten av eskilstuna.
Eller jag assisterar egentligen bara, en kompis gör en uppgift om att starta eget företag. Därför är det ett speciellt område undersökningen håller sig till. Och undersökning riktar sig till småhundar och småhunds ägare. Kanske berättar lite mer detaljer vid annat tillfälle. En av de stora frågorna är hur lätt man tycker det är att hitta produkter (koppel, halsband, täcken, m.m.) till småhundar.
Om man känner någon som har småhundar (t.ex släkt eller vänner) som du kanske passar ibland eller liknande så får man också gärna svara på undersökningen. :)
/Matilda

Kan det vara undersökning om dagis för hundar som gäller också? Har nämligen fått förfrågan på min mejl eftersom jag är med i en hundklubb. Där ska två tjejer ev starta en massa saker ev.
Nej, det är det inte. :) Inget dagis här inte, mer produkter till små hundar.
/Matilda
hmm, bor i örebro, men det är en bit va ? O.o
Ja.. tyvärr.. :)
/Matilda