Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1888 ggr
tessa
0

Påsk-scarf! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Therese heter jag och lever tillsammans med sambo, två hundar och en iller i Vänersborg. "Hundbeståndet" består av en spanjor vid namn Herman, och en skrynkelmaja vid namn Mollie =)

Jag syr saker och ting till mina djur och även andras, och nu i Påskas sydde jag lite hastigt och lustigt varsin "Påsk-scarf" i present till hundarna - en blå med ett H till Herman:

tessa
0

.. och en nästan likadan, men med ett M till Mollie såklart! =)

Tyvärr blev färgåtergivelsen i fotona inte särskilt bra, - färgerna är starkare/klarare i verkligheten, men jag tycker ändå att det är kul att visa dom, eftersom hundarna blev så stiliga =)

Mvh Tessan & Kompani

Sessan
0

Ja visst är de stiliga! Gulligt med egna scarfar!

Kanske man borde göra egna, fast åt mina hundar skulle de stå "evil" och på den andra "stupid"Flört

kjersti
0

Påsk-scarf på annat sätt. Försenad påskhälsning….

Lånad hundbild…

KerstinP
0

Kjersti.Det var den sötaste lilla påskkäring på hela påsken.

Sessan. Vilka fina scarfar. Snyggt på snygga hundar.

mirran
0

Guh va gulliga dom var i dom. Dom såg riktigt mysiga ut. :) Jag har köpt en till min hund istället. Där står de: "Jag är inte så farlig som jag ser ut" Och min hund är så liten så de ser rätt gulligt ut. ^^

*L*
0

Jag har haft en scarf till min hund där det har stått "Maffia ledare"

tessa
0

Tack, kul att ni gillar dom! =) Visst är det kul med namn och meningar, - haha "evil och "stupid" var ju en kul idé! Skrattande

Man kan ju också brodera hundens namn - som jag t.ex gjorde till en kompis som har en hund som heter Elvis =)

*L*
0

du e duktig du tessa!