Varsågod *Bildtråd*
För min hund betyder "varsågod" att övningen är slut :p men här tränar vi "ligg - stanna kvar" så han väntar ju på ett "varsågod" ;)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Samma här men det blev lite lång rubrik att skriva "Väntar på varsågod *bildtråd*" 😃 Så fin han är, din Jamie. Jag är faschinerad över att man kan få öronen så där perfekt halvstående. :D
Jag förstod nästan det 😉
Tack! 😃 Det roliga är att jag inte rört hans öron 😉 de är perfekta helt naturligt 😍
en till varsågod bild, har slängt en boll bakom mig ;)
men guuuuuud så söt !
TS . Guuuuud vilken söt vovve du har. Hur gammal är hen ? Och vad är det för raser ? 😍
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
#3 Hur är det ens möjligt? Jamies öron är typ overkliga för mig. Tror inte på att de verkligen ser ut så, egentligen. 😉
#4 Jösses vilken sötnos! ❤️😍
#6 Tack! 🌺 Han är åtta månader gammal, mamman är staffe och pappan är chihuahua/chinese crested. 😂 En riktig dåre, men han kan det där med att vara söt när det vankas mat.
--
Lägger in en varsågod-bild på MiniColle också.

#7 Vad är Minicolle för ras ? Supersöt :) Ser ut som en Corgi.
#7 jadu haha! Han insåg väl att jag aldrig skulle fatta hur man fixar öronen så han gjorde det själv ;) (fast egeeeentligen så var det nog nån magisk fe som trollade dem så de föll så perfekt hihi)
#7 vilken konstig mix ! Men lätt den sötaste blandisen jag sett !
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
väntar på godkännande att få busa loss
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
#14 Tack så mycket! Det var kul att höra, jag tycker likadant. (Såklart.) ❤️ Ja han är lite egendomlig. 🙂
#15 Fantastiskt söt. ❤️ Och dessutom är den lite desperata blicken fångad!😃 Jag förstår inte hur de kan lyckas bli så otroligt söta. Hur är det möjligt?
Dvärgtaxen Jocke väntar på sitt Varsågod
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Rossi som väntar på sitt Varsågod Hämta ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
#17, #18 Härliga bilder på vackra hundar! Vilken förväntan Rossi har i blicken, ser ut att vara superpepp på att hämta! ❤️
#19 hehe tack ^^
Ja när det kommer till Rossi och hans frisbee så är fokus på 200% 😂
#21 Tråkigt att ligga stilla ju, men vovven är ju så duktig ändå! ❤️ Jag tar typ tusen bilder varje dag och får ett par som ser någorlunda normala ut. Det får man vara nöjd med! 😃
#22 Haha ja övning ger färdighet 👍 Det är ju tur att man får sig ett gott skratt när man kollar på alla knäppa bilder… 🤪
En som precis fått ett "varsågod" (kallar det okej) efter att tränat "ligg kvar".
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
#24 Härlig bild med fart i! Verkligen en ögonblicksbild. Snyggt! :)