Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 4175 ggr
[fabienne]
7

Varsågod *Bildtråd*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det något sötare än en hund som väntar på ett "varsågod"? Lägg gärna in bilder på era hundar när de sitter som tända ljus, gärna med något lite desperat i blicken. 😃❤️

Turast
1

För min hund betyder "varsågod" att övningen är slut :p men här tränar vi "ligg - stanna kvar" så han väntar ju på ett "varsågod" ;)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[fabienne]
1

Samma här men det blev lite lång rubrik att skriva "Väntar på varsågod *bildtråd*" 😃 Så fin han är, din Jamie. Jag är faschinerad över att man kan få öronen så där perfekt halvstående. :D

Turast
3

Jag förstod nästan det 😉 

Tack! 😃 Det roliga är att jag inte rört hans öron 😉 de är perfekta helt naturligt 😍

en till varsågod bild, har slängt en boll bakom mig ;)

-Aida-
6

Väntar på mat. :D

Turast
1

men guuuuuud så söt !

nlinds
0

TS . Guuuuud vilken söt vovve du har. Hur gammal är hen ? Och vad är det för raser ? 😍

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

[fabienne]
10

#3 Hur är det ens möjligt? Jamies öron är typ overkliga för mig. Tror inte på att de verkligen ser ut så, egentligen. 😉

#4 Jösses vilken sötnos! ❤️😍

#6 Tack! 🌺 Han är åtta månader gammal, mamman är staffe och pappan är chihuahua/chinese crested. 😂 En riktig dåre, men han kan det där med att vara söt när det vankas mat. 

--

Lägger in en varsågod-bild på MiniColle också.

Dalek
1

Älskade Tica vill ha sin boll 😍

Animalluver
2

Väntar på en gosak, vet inte om det precis är "varsågod" då hon inte riktigt kan order ännu, :)

baloo4
0

#7 Vad är Minicolle för ras ? Supersöt :) Ser ut som en Corgi.

[fabienne]
1

#8, #9 Vilka sötisar! Klart hon platsar in här, #9, hon sitter ju supersnällt! 😇 

#10 Colle ÄR en corgi! En fluffig sådan. Med ett hängöra… 🤔 Jag har ju faktiskt en varsågod-bild på Colle som vuxen också. :)

[fabienne]
0

Så en bild på min plutta också. Fast det är inte direkt någon varsågod-bild utan hon satt allmänt och dreglade när husse skar ett grishjärta i bitar. 🤤 Men hon får vara med ändå!

Nu tror jag att jag har slut på varsågod-bilder! Sötare än så här är/var inte hundarna i min närhet. 😃

Turast
1

#7 jadu haha! Han insåg väl att jag aldrig skulle fatta hur man fixar öronen så han gjorde det själv ;) (fast egeeeentligen så var det nog nån magisk fe som trollade dem så de föll så perfekt hihi)

nlinds
0

#7 vilken konstig mix ! Men lätt den sötaste blandisen jag sett !

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Melissa V
1

väntar på godkännande att få busa loss

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

[fabienne]
0

#14 Tack så mycket! Det var kul att höra, jag tycker likadant. (Såklart.) ❤️ Ja han är lite egendomlig. 🙂

#15 Fantastiskt söt. ❤️ Och dessutom är den lite desperata blicken fångad!😃 Jag förstår inte hur de kan lyckas bli så otroligt söta. Hur är det möjligt?

Saffran0Spice
1

Dvärgtaxen Jocke väntar på sitt Varsågod

Saffran0Spice
1

Rossi som väntar på sitt Varsågod Hämta ^^

[fabienne]
0

#17, #18 Härliga bilder på vackra hundar! Vilken förväntan Rossi har i blicken, ser ut att vara superpepp på att hämta! ❤️

Saffran0Spice
1

#19 hehe tack ^^
Ja när det kommer till Rossi och hans frisbee så är fokus på 200% 😂

[FridaGenborg]
2

*Ligg*, *Stanna kvaaar*. Han väntar på ett varsågod 🙂 Det är typ 1 bild av 15 som ser normal ut om man hinner få ett bra första kort, min vovve vill bara rusa runt och vara wild n' crazy, inte ligga som modell i gräset 🤪

[fabienne]
0

#21 Tråkigt att ligga stilla ju, men vovven är ju så duktig ändå! ❤️ Jag tar typ tusen bilder varje dag och får ett par som ser någorlunda normala ut. Det får man vara nöjd med! 😃

[FridaGenborg]
1

#22 Haha ja övning ger färdighet 👍 Det är ju tur att man får sig ett gott skratt när man kollar på alla knäppa bilder… 🤪

MelliPirelli
2

En som precis fått ett "varsågod" (kallar det okej) efter att tränat "ligg kvar".

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

[fabienne]
0

#24 Härlig bild med fart i! Verkligen en ögonblicksbild. Snyggt! :)