Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 353 ggr
Elander
0

Vilken bil?

Jag har idag en volvo v70 som jag tänkt göra mig av med i förmån mot nyare bil. Skulle vilja ha lite tips och idéer från andra hundmänniskor vad ni har för bilar och vad som är bra/dåligt. (vad ni skulle vilja ha för bil kanske om ni inte har någon idag). Kombi är en självklarhet då jag har två hundar varav en är en riktig bjässe :)

Throw me to the wolves and i will return leading the pack.

Blogg: Johannaelander.myshoroom.se

[herdehund]
0

Har inte någon bil men volvo xc70 eller xc60 ska jag ha en vacker dag 😍

[FridaGenborg]
0

Har en ford focus 🙂

Jetaime
0

Jag har en golfIII variant -99. Bra utrymme, skön att köra och billig att både äga och köra.

Jag är nöjd, men hade jag haft mer pengar hade jag nog haft en nyare passat :)

Elander
0

Har tittat på både de bilarna. Passaten säger de flesta att den är ganska bensinsnål. Drar Focusen mycket ? :)

Throw me to the wolves and i will return leading the pack.

Blogg: Johannaelander.myshoroom.se

Misarn
0

Vi har två Leonberger och vi har en passat kombi -00, är supernöjd med bilen. Drar lite mer då det är automat och turbo 0,9 milen på stadskörning, men har en 1,8 motor som är pigg men liten,men som med alla bilar behöver den underhållas för att fortsätta vara i bra skick :-)

[FridaGenborg]
0

#4 Jag har inte haft den superlänge men jag tycker inte den drar så mycket, den drar självklart mer än min förra bil (ford fiesta) men det är ju som en liten skokartong 😂

Skulle gissa på cirka 0,7 🙂 Mycket bekväm bil iallafall och väldigt rymlig! Billig i skatt och försäkring också!