Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1200 ggr
spidey
0

Er favorithundpryl?

…Som titeln lyder - vilken är eran favoritpryl till hunden?

Jag har aldrig haft mer än koppel/halsband/skål till hunden, men har nu börjat tycka det är roligt att shoppa till de fyrbenta i familjen, så vill gärna höra vad för köp ni är mest nöjda med :) Det är ju en enorm marknad, har jag märkt.

jenmjao
0

Pryl som i leksak? Om bara vad som helst är mitt VGW sele absolut det bästa jag någonsin ägt och köpt.
Annars är det vessla leksaken ifrån ikea som min hund äääälskar!

taylor__lambert
0

Hmm bästa inköpet jag gjort för min hund till ngn annan var VGW selen som min mormor behöver annars drar hunden iväg.

Ett bra köp jag är verkligen nöjd med är en råtta från IKEA som han är heeeelt förtjust i, en flaska schampoo för mörkapälsade hundar, och så klart hans fina blingbling halsband med äkta swarovski kristaller.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

-Aida-
0

Måste nog säga en repknuts leksak med med en massa flätor som hänger ner, ser ut som en korv med flätor på, den är riktigt populär hos min hund.

Sen är det nog Metizo selet, riktigt kanon och min hund är riktigt stilig i blått. :D

Cam88
0

Våra Halsband :) Har flera stycken i olika färger!!

Medarbetare på Chihuahua

Cahira
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

* Retrieverkoppel - för bilturer så man kan snabbt koppla och koppla lös vid kisspauser

* Espree schampon, jag avgudar dom!

* Klickern, underbar manick ;)

* Sedan ungefär alla mina pälsvårdsprylar som underlättar min skötsel, omvårdnad och effektivitet. :) Speciellt strippstenarna, hjälp vad de sparar på mina fingrar. Coat kingen hjälper mig enormt med på mina fällande hundar och på schnauzern eftersom hon inte ställs ut. 

* Min trimstation, jag avgudar den! Den är stabil, den har ett trimkoppel med krokar på båda sidor så jag kan vända hunden. Den har en gummimatta så hunden inte halkar och som är lättstädad. Jag har tvättstället precis bredvid om jag behöver tvätta händerna eller föremål. Jag har en pall att sitta på, och jag har en korg med alla prylar jag behöver precis bredvid mig. Spegeln i bakgrunden är bara en bonus, då kan jag se på andra sidan hunden utan att flytta runt hunden en massa. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[TeamGolden]
0

En hederlig gammal tennisboll, hunden älskar dem och billiga är de också

Rebornlady
0

Mitt 8 meters rullkoppel som jag köpte på loppis, har vi när vi går i skogen.

Catta-
0

Jag har några olika dummys i olika storlekar som jag gillar. Hunden blir helt galen när hon ser att jag tar med den på promenaden. Hon gör varenda trix hon kan för att få leka/träna med den.

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

[Tuulikki]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt rosa Hurtta Lifeguard-koppel. Hade jag fått hade jag doppat hunden i reflexfärg, är noga med att vi syns när vi går. Men då är det nog bättre med knallrosa reflexkoppel😊

fridaaocrazy
0

Lätt - trimmaskin

Sen har ju klickern varit till en otrolig hjälp vid inlärning av tricks 🙂

Sedan jag satte på hunden ett bärnstenshalsband så har vi inte hittat en enda fästing, så skönt! 

Så dessa tre sakerna är "måsten" i detta hushåll 😂

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka

tjoopa
0

En av mina nyaste favoritprylar är blastern/hundfönen som jag köpte förra månaden. Det går sååå mycket fortare att torka vovven nu :D Andra favoriter är Ikea-råttan som han fullkomligt älskar och halvstrypet från Hurtta som är så smidigt och snyggt :)