Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 787 ggr
Malin-A
0

O.T Användarnamn

hur kom du på ditt användarnamn?

jag hetere ju Malin Andersson så då blev det Malin.a =)

AnneN
0

Biobio har hängt med i många år, "stal" det namnet efter en bar på Kreta då vi var på klassresa i 9:an så jag har haft det nicket i 10 år nu =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Vattnadal
0

Min musuppfödning heter så sedan 1997, då jag registrerade den i Svemus. Namnet kommer annars från Sagan om Ringen, om någon missat det trots filmhysterin som var för ett tag sedan. Är nämligen inbiten rollspelare, lajvare och älskar att läsa "medeltida" fantasy.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Faxlin
0

Jag hette Hakuna Matatas från början vilket är mitt iller uppfödarnamn. Då jag startade iller.ifokus så hade de bestämda krav att vi sajtvärdar inte fick vara anonyma eller använda nick så de satte dit ÅsaF eftersom jag heter Åsa Faxlin.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

SaraC
0

Eros, eftersom jag först bara va medlem på hundar och hunden heter ju Eros :) Nu skulle jag nog hellre heta Sara & Eros, som jag heter på andra hundforum, men har ingen lust att avsluta och skaffa ny :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

lill-jarven
0

Min storebror har kallats för Järven förut och eftersom jag då är yngre så blev det Lill Järven ^^ Dessutom är Lill mitt andranamn :) "Järven" kommer från mitt efternamn: Järvinen

[Vargnatt-]
0

Mitt är eftersom jag verkligen älskar vargar och nätter ^^ Så varför inte slå ihop det till en Vargnatt :)

_Ty_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

brukar heta queentizzan eller hobbyflata

kännde att jag inte pallade de nu :)
Så de fick bli Ty med _ före och efter. förkortning på min hunds namn

Liss
0

Jag heter Lis1 eftersom jag heter Lisette:P Så alltså är Lis1 precis hur man uttalar mitt namn.
Förut hette jag Real, men var så jobbigt att bli kallad de här inne.. så ändrade:)

_ty_ : vart är tyson någonstans på bilden? ser mysigt ut..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lena1
0

lena1 blev det bara för att någon annan hette lena ;-)

Lotta
0

Ja Lotta …rätt så enkelt jag kallas ju Lotta sedan jag var liten =)

kerstinjoh
0

Inte svårt att räkna ut, eller hur? Blev för långt med Johansson så det blev bara joh.

Hur kan en Susann kallas Lotta?Oskyldig

KajsaM
0

Kajsa för att jag heter kajsa och _ för ett snygga till det ^^

Karmatarerskanise
0

Jag gillar grekisk mytologi, därav mitt nick, och Hades namn :)

KerstinP
0

KerstinP för att sajtvärdar var tvugna att ha sitt riktiga namn. Nu tycker  det är bra.

KerstinP
0

#7, vilken härlig bild på Tyson, mycket bra!

gejsa
0

Min första häst heter Gejsa. Det är en fjording som jag fortfarande har kvar. Ett lätt namn tycker jag.

Beafer
0

Jag är Beafer eftersom att jag har blivit kallad för bäver sen jag började i sjuan. Det har inget med mina tänder att göra ;D

AmandaF
0

Jag heter Amandaf för att jag heter amanda i förnamn och mitt efternamn börjar på f.

Alex
0

Antar att jag inte behöver komma med nån direkt förklaring till mitt? :P Om nån skulle råka vara väldigt blond så är det mitt smeknamn, förkortning för Alexandra. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Zebben
0

För att min ponny kallas så..