Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 938 ggr
[helenal]
0

O.T vad ska jag ta mig till?

Detta är kanske lite pinsamt att skriva ut, men jag vill öppna mig för er. Känner att jag behöver det. Jag har en ny kille nu. Vi har varit ihop i två månader drygt. Berättar lite kort vad det handlar om. Hna berättade för mig för två mån sen att han hade en jätte bra tjejkompis vi kan kalla henne för ebba. Jag frågade om dem hade gjort ngt, men dem hade inte gjort något sexuellt utan är bara väldigt bra vänner. Dem har snackat på msn jag har pratat med henne å dem har pratat i telefon å sådär. Men nu ikväll sa han att han ville berätta en sak för mig. Han kände att han inte hade varit ärligt mot mig. Han berättade att han och ebba haft sex en gång. Men dem bldev vänner efter de. Jag blev helt förkrossad. Här har jag trott att dem bara varit vänner, men ändå har dme haft sex tidigare. Han tycker jag övereagerar eftersom det bara var sex och dem e ju vänner nu. men hur kul känns de för mig att dem har haft sex och nu umgås:( Jga frågade varför dme hade de och de kunde han inte svara på. Han säger att hon är en bra tjej och respektetarr att vi är ihop, men ändå sa hon till honom. Skit i din tjej ikväll och häng med mig ut. Men han bara försvarar henne och säger att hon inte menade ngt illa. Jag blir väldigt ledsen känns som en klump i magen:(

Han har sagt förlåt och att han älskar mig, men jag kan inte släppa detta. Kul när dem tex ska fika ihop och jag vet att dem haft sex. Sjävl så blev han jätte arg över att jag jobbar ihop med en kille som jag hånglade med för 1.5 år sen., Och vi pratar bara på msn. Känns som han kan bli arg för minsta lilla sak men inte jag. Sen tycker han jag är fjantig som reagrar så starkt för en sån sak. Han ville inte såra mig i början men varför undanhöll han de för mig?Jag orkar inte mer"!:(

SaraC
0

Tjaa, antingen undanhåller man något för att man är rädd hur den andra personen kommer reagera inför det, eller så undanhåller man det för att man har något att dölja.

Tycker du ska gå på magkänslan. Känner du att du kan lita på honom så gör ingen stor grej av det. Om du inte kan släppa det är det värre, men försök. Är han helt ärlig med det han säger till dig så kommer du bara "förstöra" för er genom att älta det där.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
0

Usch. Känner igen den känslan.

Du får lita på din magkänsla. Och han borde respektera dina känslor. Ska han träffa henne tycker jag att du kan få vara med.

Är dom nu bara vänner så ska dom inte ha ngt emot att du e med.

Det e så svårt sånt här! Kom bara ihåg att du har oss här inne!!

kram

SaraC
0

Om du känner att du inte kan lita på det han säger, så har du andra problem än bara den här tjejen. Det kommer (tyvärr) alltid finnas tjejer ens pojkvän varit med innan, så det är bara att acceptera. Att de sedan umgås tycker jag inte du kan säga något, om det inte uppstår problem kring det. Men du kan ju tala om för honom hur du känner.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[helenal]
0

jo jag vet alltså att det finns ju alltid tjejer en kille har varit med. Och en upptagen kille är attraktivare på nt sätt. Jo men att han pratade så gott om ebba å såna saker. Och sen igår säger detta. Jag kommer ju släppa det. men det e inte första gången jag ör med om detta, Men han sa du behöver inte träffa henne om du inte vill jag förstår dig.

kerstinjoh
0

Lita på dina känslor. Det finns alltid ett "före" när man träffar en ny kille. Men det hände ju innan dig!

Om han skulle berätta det för dig eller inte låter jag vara osagt. Men tänk så här; hade han inget sagt och du hade fått reda på det på annat sätt. Hur hade det kännts?

Sedan tror jag att en tjejkompis betyder mindre än dig och det lär han säkert upptäcka snart!

Att han tycker att du överreagerar kan bero på att det som hände inte är viktigt för honom.

Hoppas att det går bra o lycka till!

Liss
0

Jag skulle jätte gärna vilja trösta och komma med något bra till dig just nu. Men just nu så kan jag tyvärr inte det, har alldeles för negativ inställning till killar just nu. Vart sviken senast igår igen! Men jag tycker iaf att du ska lyssna till magkänslan, känns de som om du litar på honom och du faktist överreagerar såläg ner det. Tycker du att du inte kan lita på honom och faktist tycker de är något konstigt så gå på de.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Malin-A
0

tycker också du ska lyssna på magkänslan va som känns bäst för dig.. kramar till dig..

Zebben
0

Jag tycker det var juste av honom att berätta. Han hade ju lika gärna kunnat hålla tyst. Om de haft sex innan han träffade Dig så är ju ingen skada skedd. Jag tycker han verkade ärlig och rak som berättade detta även om han inte gjorde det direkt. Han var kanske bara rädd för att Du skulle reagera, precis som Du gjorde.

Har själv en sambo som pratar med och umgås (numer väldigt sällan) med sin stora kärlek som ung. Tjejen C var det som dumpade min sambo, men jag har full tillit till min sambo fast han ibland har åkt och fikat med henne. Jag vet att de är mkt goda vänner och har en hel barndom/ungdomstid ihop. Klart de måste få tid att snacka och minnas tillbaka på alla bus de gjorde.

Bara för att man träffat en ny kan man inte radera ut deras förflutna.

Lycka till med pojken och försök lite på honom. Ge han en chans!

Beafer
0

Du kan ju även tänka på att om dom hade känt något för varandra så skulle han förmodligen inte blivit tillsammans med dej. och han är ju tillsammans med dej, det betyder ju att det är dej han vill ha :) hoppas att det löser sej!

alexis
0

Jag förstår inte hur han kan bli sur på dig för lite gammalt hångel när han själv umgås med en han har haft sex med! Grejen är att det är upp till dig vad du känner att du kan acceptera eller inte, gränsen är olika för alla. Jag är själv kompis med ett gammalt ex och det sa jag till min sambo från början så att han kunde välja mellan att acceptera det eller gå. Dock pratar inte jag och mitt ex så ofta, kanske en gång i månaden när jag klipper honom. Min sambo hoppar väl inte högt över detta men han har ju som sagt fått välja själv. Däremot tycker jag personligen att det är fel av din kille att försvara sin kompis när hon säger att han ska skita i dig och dra ut istället, det där är respektlöst. hade mitt ex sagt så om min sambo hade jag blivit sne för vi kan bara vara vänner om han visar full respekt för min man! Det tycker jag absolut att du ska kräva också!

Zebben
0

Det där med att exet har sagt att skit i flickvännen och gå ut med mig. Det är ju inte alls säkert att exet menar att pojkvännen ska dumpa och istället gå tillbaka till exet.

hur många gånger har man inte sagt till en kompisar att de ska skita i sin nyfunna pojkvän och gå ut med en själv istället? Man vill ju umgås med sina kompisar, även om de nyligen träffat någon.

Trådskaparen och pojkvännen har kanske umgåtts jätteflitigt under dessa 2 månader. Och exet kanske känner sig lite åtsidosatt, hon har ju en mkt god vän i pojken och vill ju inte förlora sin vänskap.

Lotta
0

Jag tycker du ska gå efter din magkänsla, jag förstår att det är svårt….jag vet själv att jag skulle tycka att det skulle vara jobbigt om min sambo skulle umgås flitigt med sitt ex om inte jag skulle vara med ibland, men varför inte bjuda hem henne till dig och fika ihop eller att ni tre gör nått roligt ihop så även du lär känna henne.

[helenal]
0

alltså jag vet int whur goda vänner dem egentligen är, Men det är en tjej han litar på och kan berätta allt för. Och att dem hade sex bara hände äger han. Han säger också att han hade ett liv innnan mig och han måste få umgås med henne. men dem har inte pratat något nu. Men han säger typ att hon ser bra ut är jätte snäll och såna saker. de vill jag inte höra. Jag har svårt de där med tjejkompisar eftersom jag själv inte riktigt har ngn killkompis.

Mne jag litar på honom och om han gör ngt så är han inte den rätte för mig. Han ville berätta för mig för han hade ångest att han ljugit och ville inte såra mig. men man känner sig ändå lurad efetrsom jag gått runt å trott att dem verkligen inte har gjort gnt utan bara är hedliga kompisar. Måste man ha sex med sin tjejkompis liksom då måste de funnits ngn attraktion…

Jag har typ inte ngn kontakt med dem killarna ja träffat innna honom för han skull, men han menar på att de va nyligne ja träffade dme killarna och det e en annan sak på de än om man tex träffat ngn för ett halvår sen., Mne jag tror på lika villkor.

[helenal]
0

Jga va även med om detta me david. Men då hade han haft sex med en tjej som jag sedan blev kompis med och det fungerade ju, men det fungerad enog för att han inte tyckte om den tjejen utan jag umgicks med henne. men nu e de ju att anders tycker om denna tjej då kan jag inte umgås med henne.. har inte självförtroendet för de:( Tycker hon är jätte söt och så…

[helenal]
0

Mne jag kan inte hålla på och grunna detta hela tiden., Men om han tex fikar med ebba och jag ringer honopm så e de ju inte så roligt, men men inte så kt jag kan göra. Dem hörs ju inte av varje dag eller så… Så det är ngt jag får leva med, Han blev ju trotds allt ihop med mig..:)

[helenal]
0

Alltså hon skrev d epå sms skit i tjejen och följ med mig ut istället, han säger att hon bara sa de med glimten i ögat, Så han försvarar henne. Men jag vet inte.. jag kan inte riktigt lita på tjejer… Han säger att hon e den enda tjejkompisen som accepterar att han har tjej, så jag får väll lita på de då.Hna sa oxå igår att dem tio senaste gångerna de har setts har de bara kramat varandra.

Lotta
0

Nu måste jag fråga…vad har dom gjort före dom senaste 10 gångerna när dom setts då Fundersam Eller var det före din tid?

Karmatarerskanise
0

Ja, de undrar jag med? vad gjorde dom innan?

Jag har svårt att lita på tjejer, eller på folk allmänt. Så jag ahde tur att min pojkvän struntade i tjejerna han kände och la all tid på mig. Men han hade väl ingen riktig bästa tjejkompis heller. Bara massa bekanta.. många som han hade… ja ni vet…

Jag sa jag eller dom. Kan inte med att min kille ska träffa massa tjejer. Vet att de e fel, och hade tur.

Liss
0

jag litar inte heller på tjejer och ännu mindra nu efter insidenter..känns som om jag kan lägga ner och sluta lite på varenda kotte. Men neeh! de är nog inte värt de.. man blir väl sårad genom livet och får försöka klättra upp igen från hålet med bara händerna. De brukar ju oftast lösa sig!

Men de där med att han säger att hon ser bra ut osv. De brukar faktist vara vanligt killsnack.. dom ska alltid säga "öh vi är bara vänner, men hon ser bra ut" men de behöver oftast inte betyda så mycket som de låter.

ska inte säga för mycket som sagt..för har totalt tappat förtroendet för killar. Men som jag sa, gå efter magkänslan! Jag gjorde INTE de.. och de ångrar jag över allt annat!.. jag lät de bara vara när jag faktist kände av att nått var fel.. och de är inget man mår bra av.

[helenal]
0

Men alltså jag vet int emen han menar dem tio senaste gångerna dem setts när inte vi varit ihop. Då nät vi träffades så va han ute med bara ebba och förfestade själv med henne… men då va vi ju int eihop utan bara träffades. Men jag ve tju inte omn ebba gillar honom jätte mkt och förösker få honom vad vet jag,,, Men om han skulle vilja ha henne skulle dem väll varit ihop.

Jag har aldrig träffat henne in verkliga livet bara skrivit me henne på hans msn å då skrev jag att anders hade berätta om henne å då sa hon asså va roligt å va glad ja blir jag ba aah för dig ja:P Men han har ju sagt att han har mig åså. Han sa att dem hade sex men sen efter de blev dem riktigt bra vänner istället för ihop… men d  e ju ingne tjej han känt flera år… altså killkompisar för mig är ngn man känt rätt läng eå snackar ofta me.. ja tycker dem bara e bekanta men de tycke rinte han… senast i förrgår va de en tjej som skrev hej snygging på hans msn å dem va också vänner. Han sa att han ringer henne när han mår dåligt hon lyssanr på honom… å Den tjejen skrev att ja hittat ett riktigt kap och anders e lätt att prata me blablabla. till mig sa han att bara ebba va hans tjejkompis som han inte vill sluta ha kontakt me men nu finns de tydligen en till… jag vill säta gränser men vågar inte för mkt för då kanske han gör slut me mig å tänker att han int ekänner sig fri…:(

Persifone
0

Jag tycker att du ska följa med din kille och träffa den tjejen, bara för att se hur du känner för henne, men hade de sex innan ni blev tillsammans så behöver du nog inte vara orolig, har ett liknande förhållande med ett av mina ex, men min kille låter mig inte träffa honom, lite synd. Men om min kille tycker att det är jobbigt, så behöver jag inte. Bara han lyssnar på mig om det är något som inte jag vill ^^

Lycka till nu!

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

[helenal]
0

tack så mycket. Jo… kanske ska följa med och träffa henne. Han ville att vi skulle bjuda över henne på ett glas vin men då ville jag inte.. och då vssite jag inte ens att dem haft sex. Men grejjen e att hon kommer säkrt spela falsk för mig för att ja ska tycka om henne. Hon har nästan inga tjejkompisar bara killkompisar.em ja får väll ge henne en chans…

Liss
0

Jaa de tycker jag du ska. Hon behöver inte alls spela falsk inför dig? hon kanske är äkta och jätte trevlig och faktist bara gillar anders som ren vän.
Och som du själv sagt nu ifall dom inte blev tillsammans efter dom hade sex och han valde en helt annan ist(dig) så vill han ju inte vara med henne såklart?

Men ta de lungt och jaga inte upp dig för ingenting. Klart att han måste få ha vänner precis som du får ha killvänner. De ska alltid vara på lika premiser. Och att tjejkompisar skriver "tjena snygging" tycker jag är rätt vanligt. De gör iaf jag me med mina killkompisar eller så.. de är inget flirtigt öht utan bara ett sätt att säga hej på och var ens förtroliga. Som sagt de där andra tycker jag inte du ska haka upp dig på alls.

Men träffa henne och sug in hur hon är.. oftast känner vi tjejer av ändå hur en annan tjej är. De är enklare med samma kön du vet:P så om hon känns falsk tycker jag du kan säga de till anders, för de kanske inte han själv känner av.

[helenal]
0

Jo jag vet men det där med att han blev sur i början när jag pratade med en kille jag haft sex med, jag va tvungen att avsluta min kontakt med honom för anders blev jätte arg och min jobbarkompis daniel har jag känt i över ett år och vi är jätte bra vänner, men hånglade på en fest en gång och anders blev sur igår när han fick reda på att ja skulle jobba ihop med honom men han kan ju knappast säga ngt det e de jag är arg på.

Ärligt talat bryr jag mig inte om ebba alls. Hon får gärna umgås med min kille om hon vill de…men de va mer de i början att han lhög för mig när jag frågade om dem hade gort ngt, han ba nej nej jag har inte ens rört henne. sen säger han att dem haft sex… det är de som gjorde mig ledsen och besviken. Tycer man ska köra fairplay i början., Och jag har inga killkompisar… bara daniel från jobbet så men vi umgås inte privat bara genom jobbet och på msn.

Lotta
0

Hmmm…ja jag har svårt för det där med att man har sex med varann för att sedan bli bästa vänner, tycker att det skulle kännas skitskumt…och att ljuga om det från början och sedan bli svartsjuk på dig rimmar ju hemskt illa. Men det är jag det och jag var ung på stenåldern ;) Men nog skulle jag slänga det i ansiktet på honom. jag skulle inte kunna låta bli…kan han i godan ro umgås med ett gammalt KK och du ska inte reagera på det så ska han baske mig inte reagera på ditt liv före honom..så det SÅ!

Karmatarerskanise
0

helenal: Du verkar fungera precis som mig :)
Men testa att ge henne en chans, du kanske genomskådar henne direkt om hon är falsk.

Men det är ju som så att man ska ha sina fiender nära ;) Eller hur de nu va

P.S inte för att hon är din fiende,, men ja ;P haha fråga inte

Lotta
0

Hahahaha Hera så är det ;)

[helenal]
0

haha ja kanske… men tjejer som har haft sex med sin kille e ju inte så poppis;)

Loptta har du haft många killar innan din man:P=)

Lotta
0

Han är min sambo…barnens pappa var jag gift med =) Mjaaaoooo måste jag tala om, hehehe….före jag skaffade mina barn så hade jag mitt roliga sedan har jag varit en skötsam flicka Räcka ut tungan

[helenal]
0

hhaahah okej en skötsam flicka.. det kunde jag inte tro*flinar* du kan väll lita på oss att vi håller tyst om det är ngt mer du vill säga..:P

Lotta
0

Hahaha du skulle morra då va…du måste tänka på att jag har barn med tekopps öron på hif Generad Att jag gör en sak gör, ger ju inte dom rätt att göra samma sak Oskyldig Upps det vill jag inte ens tänka på huaaaaa!!!!

[helenal]
0

ahha barn gr ju som föräldrar gör inte vad dem säger;) aaah just de din dotter e ju medlem här..:) hur länge har du varit ihop med din sambo då?hur träffades ni:D

Lotta
0

Jonny och jag har ju varit tillsammans i 13 år *ASG*

Vi träffades när vi var på rehabelitering…jag var där för min rygg och han för sin axel, romantisk va??? *fniss*

[helenal]
0

assså oj då kan inte du vara blyg!! hur stöter man på någon sådär?=) ge mig tips!:P

Lotta
0

*skrattar så jag skriker* Jag som är så blyg Flört Använd all din charm och ena ögat Oskyldig

Liss
0

hahaha.. jag ser för mig hur Lotta står på rehabileteringen och blinkar stort med ena ögat och öppen mun mot jonny:P hahahaha!

Zebben
0

Men lotta, måste Du leta efter en man på rehab? Vet du inte att det finns brandstationer full med brandmän!??

[helenal]
0

ahha men ärligt lotta.. hur snackar man emd ngn på rehab:D bytte ni nummer direkt?

Liss
0

jaa hur tusan gör man ärligt talat.. har glömt allt om de där:P Träffa en skit trevlig kille på jobbet.. och vi prata massa. Men sen då? han var bara sommarjobbare.. så nu är han borta:S haha! snacka om att ingen av oss våga ta steget.. hur tusan flirtar man och låter den andra veta att man är intresserad. Jag är inte den som bara häver ur mig de iaf;P

Lotta
0

Jamen snälla rara nån ni lär väl bjuda till lite varför måste det vara killen som tar första steget, prata med honom visa att ni är intresserad ni behöver väl för guds skull inte slänga er framför fötterna på dom och slicka skorna på dom…

Zebben det tänkte jag inte på ;) Men du vet att när jag såg Jonny så sa det bara klick…vilka ögon och snacka om rumpa en riktig 10 poängare och att han var 6 år yngre gjorde ju inte saken sämre ;) Och det kan jag säga den avslutningsfesten vi hade med det gänget den gick inte av för hackor Räcka ut tungan

Hahaha jag skulle kunna se mig själv gå in på en brandstation och välja ut en brandman och flirta skorna och lite annat av honom, undra vad resten av gänget där skulle säga *ASG*

Liss
0

hahaha.. vilken tur att du hitta en yngre fisk i dammen då lotta:P

Neh jag sa inte att killen skulle ta första steget.. jag sa att INGEN av oss våga ta första steget.. och jag har helt glömt bort hur man gör nu.

Lotta
0

*fniss* Ut och jaga då tokfia….flirt, flirt Räcka ut tungan

Liss
0

haha.. joo.. flirtar ju med killen på msn som är i afganistan:O

[helenal]
0

kommer han därifrån??? Alltså om du märker att han också är intrrsserad fråga om ni kan gå ut ngn kväll och ta en öl eller något:)

Jga brukar vara lite flirtig så tror killen jag är intrresseerad fast jag inte äer det på det sättet… då nr jag va single i två veckor hade jag fem killar på gång som ringde.. blandade ihop dem till slut:P

Lotta
0

*ASG* Det ska vara du till det Helena, du är sanslös ;)

Heja Lisette jag håller tummarna att det är en reko kille ;)

Liss
0

hahaha.. blandade ihop dom helena:) vad gullig du ärdå:P

Neeh han är inte från afganistan, han är FN soldat och håller ordning på dom;P Han kommer hem (malmö) om tre veckor på "semester" och då ska han komma och hälsa på mig.. thihi..
Skulle inte förvåna mig om jag föll pladask för honom bara för att han bor så långt bort:S

Lotta
0

Usch inte närmsta vägen direkt, men han får väl flytta då =)

Liss
0

haha.. vi prata om de igår ( ja herregud, vi pratar om att flytta ihop fast vi inte ens setts:P) att isf får jag flytta till honom.. men de vill jag ju inte..man kan ju för tusan inte bo i skåne:P erhm.. neeh men usch! kommer sakna mamma för mycket. Och älskar ju min lägenhet..
Men tar la ett tag fören han slutar med soldatlivet med.. Lite spännande med en mumsig soldat juGenerad

Lotta
0

*fniss* du är så rolig Lisette…men det kan väl inte spela nån roll för honom vart han bor om han endå är borta och jobbar så mycket ;)

Liss
0

jobbar och jobbar.. jaa iof vad annars kallar man att vara Fn soldat?:| Fast hemma i Malmö är han väktare:P Men finns ju för tusan väktarjobb här me;) när han väl är klar me de där menar jag..tss..

Ja men vadå! Jag kom på igår att han har skånedialekt..började fnissaOskyldig tänkte på peppe "OH BOY viket vaackert väeder":P hahah..

Lotta
0

"sola skiner ida OH BOY" *ASG* Be honom sjunga nästa gång ni pratar med varann Räcka ut tungan

Liss
0

hahaha.. jaa jag får göra de.. iof kanske han inte tycker de är lika roligt som jag:P usch vad jag är elak.. jag låter säkert me rolig..blanding mellan riks svenska, gbg, och sthm:P

Lotta
0

Hahaha snacka om blandning…men gbg låter väl härligt =) Jag hoppas verkligen att din skånepåg visar sig vara din drömprins ;)

Liss
0

jaa..fast de är inte så mycket av gbg. Bara lite småord .. jag har sålätt att ta efter andras dialketer..är en liten kamelont när de gäller sånt.. du skulle hört mig när jag vart i norge;)

Jaa det hoppas verkligen jag med lotta:) De roliga är att jag redan förälskat mig i honom, fast i hans personlighet.. har ju inte ens sett honom:) ler hela tiden nör jag pratar me honom..

Lotta
0

Då är du som Åsa…tänk när hon hade umgåtts med en tjej nu kommer inte jag ihåg vart hon kom från, i vilket fall som helst så snackade Åsa en salig blandning av gävlemål och tjejens mål det vart en salig blandning ska jag säga =D

Det kan vara bra att lära känna honom så först och sedan kanske träffas på öppna platser först innan ni träffas hemma hos nån av er. Jag har alltid sagt att personligheten är jätteviktig, jag håller tummarna för er ;)

Liss
0

hehe.. aaah antagligen:) ä lite roltigt ibland,men dom runt om mig tycker de är skit störade när jag bryter på alla möjliga mål:P

Joo, har ju iof haft honom på msn i kanske 2-3 år..så vi har ju pratat länge.. Bara att vi inte pratat på senaste året fören alldeles nyss. Samma dag som jag sa upp bekantskapen med exet.. hehe är de ödet?:P Så jag vet att han är en snäll kille..och eftersom jag förälskat mig i hans personlighet borde han ju ha en bra sådan:) vet du… har börjat glömma "husse" mer och mer när jag börja prata med den här killen:) skööönt!

nu ska jag nanna.. ska upp och jobba imorrn:S

Lotta
0

Ohhh herregud ska du upp i morrn och här sitter du tokfia :O

Hopp i säng för liten peng ;)

Natti natt och sov så sött puman =)

Liss
0

jamen du håller mig ju uppe.. kan inte slita mig:) haha.. du är la för go eller..;)

ska upp vid sju så.. hihi.. och så måste jag ju alltid läsa innan jag ska sova.. så blir väl 02.00 eller nått:O

Lotta
0

Ähhh lägg av…du är ju inte klok på en endaste fläck, hur länge ska du jobba? Hahaha nu lät du som min pappa "du är la för go eller.."

Liss
0

haha.. de är ju ren göteborska… du ä la för go eller..tänk dig loket;P

Ehm.. jag sover jämt så lite.. och jag är lite tom i huvudet dock.. menmen.. :P de är jag alltid.
Jag jobbar väl i fem timmar imorrn kanske.. beror på hur mycket de är..flexibla arbetstimmar har jag serru:)

godnatt nu:)

Lotta
0

Pappa bor i göteborg sedan jag var 11 år hehe.

Ja nu går du och lägger dig genast´annars kommer jag och ger dig dask så det SÅ ;)

God natt nu vill jag inte höra nå mer sömnprat från dig *fniss*