Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 304 ggr
gejsa
0

1 september i dag! Usch nu är det höst ju.

Vilken årstid gillar ni bäst?

Karmatarerskanise
0

Vintern. Helst med snö. Fast den ser vi inte mkt av här i skåne :/

gejsa
0

Vinter och då med mycket snö och några minusgrader är mysigt. Och sommaren med allt grönt ute men inte för mycket värme bara. :)

SaraC
0

Ja eftersom jag bor i en väldigt kall o snörik del av Sverige så är inte min favoritårstid vinter, däremot är vintern Eros favorit. Min är lätt sommaren :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

conne
0

jag tycker då att när det är sommar är det som skönast dock så är det mysigast på vintern :)

Liss
0

när de är vinter SKA de vara snö och sådär skönt milt i luften.. annars kan de vara!! och oftast är de bara mörkt, kallt och ruggigt här.. kommer väl en skvätt snö efter jul:S

Annars älskar jag sommaren och våren! Men inte tusan har vi någon sommar längre heller ju.. Så otroligt tråkigt.. Jag har inte ens badat den här "sommarn":( Inte en dag på stranden förutom med ecko när de var för kallt för mig. *suck*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zebben
0

Härligt…med höst!!

Jag gillar alla årstider bra. Det är underbart när hösten närmar sig, kylan börjar komma och alla hundaktivteter är igång för fullt. Sen ser man fram emot vinterns mörker och tända ljus vid middagen. Fortfarande en massa hundträning, men med spårpaus. Sen kommer våren och man vet att man har hela sommaren framför sig.

Hrm…skönt att bo i sverige och ha alla dessa årstider. Nu ska jag ta mina hundar, dottern och gå till hundcafet för en fika. Och prata hund med likasinnade

Nicka
0

Hej Hopp..på 1septemberSkrattande

Jag älskar hösten,,men Om det inte kommer nå snö,,då är det värre..mörkt & grått..Inget vidare, korta mörka dagar och alla löven fallit ner..SUCK !! Men när snön kommer vitt & ljust & fint.Och vovven älskar att rulla sig i snön..September är en av De härligaste månaderna..med alla färger..som träd och buskar bjuder på…Bara att ta fram kameran.

Önskar Er en fin HÖSTFlört

Malin-A
0

jag älskar alla årstider, men bäst är nog våren o vintern.. =) fast hösten o sommaren e ju också bra =) svårt o bestämma mig =D

kerstinjoh
0

Nu har jag varit på en härlig skogspromenad och märkt ut min julgran.Cool

[helenal]
0

sommar sommar sommar brun fräsch och man hittar mest killar då:D

kerstinjoh
0

Fast i år har vi blivit lurade på sommaren!

gejsa
0

Haha har du märkt ut din julgran. Vad får du allt ifrån kerstin. :)

Lotta
0

Jag älskar sommar och värme så gissa om jag känner mig lurad i år *blä*

Tixy
0

Vår och höst. När det är sådär lagom varmt, blommorna slår ut/löven faller. :)

AnneN
0

Jag älskar sommaren!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Lotta
0

Då är vi några som gillar sommarn iaf ;)