Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2457 ggr
Lexie82
0

Billiga hundleksaker?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni några tips på var på nätet man kan få tag på billiga hundleksaker? De går sönder på löpande band här hemma, även de lite dyrare, så nu börjar min plånbok bli lite trött på det här.. =P

Jazzoz favvoleksak (bilden) köptes billigt på Ullared när jag var där sist, och är den som hållt längst, men nu har även den fått sätta livet till..

Han gillar bollar på rep, som han kan både springa efter och kampa med. Senast i raden leksaker som gått sönder är en tygboll, och den var också rolig eftersom han fick sånt bra grepp på den.

Så, finns det nån sida på nätet med BILLIGA hundleksaker?

Cilent
0

Biltema har rätt bra utbud och låga priser.

http://www.biltema.se/sv/Fritid/Husdjur-tillbehor/Hund/Boll-med-snore-47202/

Dom brukar hålla helt okej trots priset men så har jag två rätt små monster :)

Lexie82
0

Ah, visste inte ens att biltema hade hundleksaker =) Blir en tur dit ganska snart då, tack för tipset! =)

vallhund
0

Kong original är mer eller mindre oförstörbara. Man kan tillverka själv av tvinnade gamla jeans o strumpor som man stoppar valfri boll i för kastlekar.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

-Aida-
0

ICA Maxi har en ny hundleksak som ser ut som en grön korv med flätor på, samma material som repknuts leksaker, kostar 30 kr, min valp älskar den.

Lexie82
0

#4 Får kolla på ICA Maxi nästa gång jag är där =)

lillvilda
3

Alltså skit i billiga hundleksaker, klart de går sönder och köp sånt som håller istället är mitt tips. köp typ kong och trä ett rep igenom eller Ruffwear Huckama. De håller för allt och Huckama kan man oxå trä ett rep igenom. Min moster har en amstaff som mördar allt utom bildäck men kong och huckaman hållerl till och med för hennes hund.

VågEtt hem utan en hund är inget hemHund

Lexie82
0

#6 Som jag skrev i första inlägget så är den leksak som hållt längst en billig leksak från Ullared. Och eftersom jag behöver ett helt gäng med leksaker (vill ha nån liggande i bilen, i sovrummet osv..) så har jag inte råd med nå dyra leksaker som det inte finns nån garanti för att han kommer gilla.

emsyzz
0

Hööks har väldigt billiga hundgrejer och kvalitén brukar det inte vara något fel på heller! Ofta rea dessutom!:)

Lexie82
0

#8 Tack för tipset! De hade massa roliga grejer till bra priser där =)

Mischa
1

Ikea, när det gäller "mjukisar". Dem är ju anpassade och därmed testade för barn att leka med.

≧◔◡◔≦

[Ellenme]
2

Jag spar gamla strumpor och kläder till Molly 🙂 Hon biter sönder allt så då är det perfekt att lägga undan ett gammalt linne och klippa i lagom storlekar, så håller en trasbit i någon månad och så kastar jag den och klipper till en ny! Samma med gamla strumpor.. knyter så det blir en knut sen har vi bra kamptrasor! Snacka om att utnyttja kläderna till fullo!

[Forest]
1

11 här kör vi med strumpa och i finns en boll funkar fint med.

ÖoB finns det snarlik denna boll med rep för 39 kr

[Ellenme]
0

#12 Ja, det har vi som utomhusleksak 😃 Molly är galen i sina trasor/strumpor men dom flyger så dåligt ute så jag la i en boll i ena strumpan så fick vi en utomhusleksak.