Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 673 ggr
[..$Dog$..]
2

chihuahua!

hej jag var verkligen tvungen att berätta detta:) hehe, jag har varit allergisk mot hundar i hela mitt liv ''jag är 18 år nu'' min kompis har en Chihuahua och jag har aldrig riktigt gillat chihuahuor eftersom att jag alltid har tyckt och ''trott'' att de är så skälliga o jobbiga på något sätt. jag var hos henne igår och gosade o lekte och tyckte det var så mysigt och roligt jag har ju redan en hund som heter Lukas o han är en blandning mellan jack Russel o dvärgschnauzer. men eftersom att jag är smått allergisk mot hundar blev jag rätt så lycklig för jag tålde chihuahuan :D har tänkt skaffa en Chihuahua o en större hund i framtiden (som en labbe om jag tål)

ChristineF
3

Vad kul, vet flera allergiker som tål Chihuahua bra (främst långhår faktiskt). Men du kanske borde prova först att sova/mysa med vavvan nära ansiktet och/eller låna en välanvänd hårig filt/dyna att lägga vid din huvudkudde, hehe alltid bra att vara helt säker innan man skaffar en egen! :)

[..$Dog$..]
1

japp;) ska testa lite mer o se om jag ''verkligen'' tål dem men men jag kände absolut ingeen allergi när jag var hos min kompis blev lite chockad över att jag tål denna fantastiska lilla hund:)

ChristineF
0

Härligt, lycka till! :)