Shopping :)
Idag fick jag veta att Eros nya specialdesignade sele är klar! :) Ska hämta den i veckan, spännande! :) Den är i duschesstyg, helfodrad och med hans namn broderat!
Har även beställt en All Safe-sele åt honom idag! Så vi kan åka bil säkert! Så blev det lite småprylar också såklart, bl.a. ett nödhjälpspaket som ska få följa med när vi åker upp till stugan, går på skogspromenader osv.
Undra om det är matte eller Eros som tycker det är roligast 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hahaha kan det vara matte tro
Nu lär du ju lägga ut en bild på snyggingen med selet på också, få se om jag godkänner det 
Nej, det är Eros som sitter bredvid och buffar på mig när jag kikar, talar om vad han vill ha! ;)
Ja, ska fota honom när jag fått det! :)
Kolla gärna in sidan jag beställt ifrån, två tjejer härifrån som driver den. Man kan designa halsband/selar/koppel o annat, nästan precis som man vill!
grrr* jag vill ha /ecko:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Pilutta! Säg åt matte att du ska ha en! ;) / Eros

Du måste ha haft en bra månad! Allsafen är ju inte direkt billig. Jag behöver iof en större storlek än dig, men kunde köpa den extremt billigt eftsrom jag beställde hem den via jobbet, och den var dyr ändå!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jo men det blev inte så att jag behövde betala de samtidigt :) Allsafen kostade 495 kr, var tvungen att köpa den när jag hittade den så "billig"
Ja mä Eros!
//Alfons
äsch! Matte är fattig.. isf får jag fixa de själv på någe vis *morr* /ecko
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Snygg Eros, ta ett kort med den på snyggin
//Skorpan
Nämen gud så stilig :) //Idelma
Tackar ;)