Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 504 ggr
Allumania
0

Rumsrenhet vuxen hund+valp

Rentav en fråga… Påverkar valpens kissas (innomhus) på den vuxna hundens rumsrenhet? Eller börjar den vuxna kissa inne på nytt? (I värsta fall)

Sugar Mist
0

Nej, oftast inte. Se till att få bort kisslukten bara.

-

jenmjao
0

Aldrig hört talas om, hade en vuxen hane när jag skaffade min valp, han skulle aldrig göra inomhus även när han väl kände min hunds kisslukt.

Grace2009
2

Min kompis hund tyckte valpen var hemsk äcklig som gjorde av sig inomhus så han höll sig borta från golven så gott han kunde hela tiden. Han satt alltid på fönsterbänken när man hälsade på. Jag tror det är lugnt överlag dock, vet de att man inte gör så inne så gör de inte det sen bara för att en valp som inte vet kommer.

Allumania
0

Tack för svaren!! Då behöver jag inte oroa mig för det. :D

Em_
0

Då ska jag förstöra lite :P Min hane markerade över valpens kisspölar ibland. Det var dock bara på de, så problemet försvann av sig själv när valpen blev rumsren.

Hiro
1

Familjens vuxna hund blev otroligt skamsen då valpen kissade inne :/

TjockaBerta
0

Märkte ingenting på den äldre hunden när vi köpte valp.

>>>Malum domesticum<<<

Allumania
0

#5 uj då.. Nå jag får ev. två att "träna" rums renhet med då :S Fast vi har jätte starkt kissborttagnings medel så det ska väll inte vara ett så stort problem :)

Em_
3

#8 Tyckte inte det var hela världen, det var ju ändå redan kiss på golvet. Oftast passade han på medans jag gick och hämtade moppen. Man får ju inte vara så dum att man kissar när matte ser och blir sur ^^