Bilder!
Skicka gärna in en bild på din hund! Det är ingen tävling. Skriv gärna namn! Jag börjar med att skicka in en bild på min hund! Ps, du kan också skicka in en video! Lycka till!
Söt tjej! Många gillar ju inte nakenhundar, men det är fel… Dom är super fina!
#3 Man kan ju inte gilla alla raser direkt :). Jag däremot är typ kär i alla möjliga raser, finns ingen s.k ful ras.
Sen finns det dom som ogillar nakenhundarna för dom inte har päls, alltså att dom är fula pga det och den anledningen tycker jag är lite irriterande.. ska man ogilla en ras så är det för psyket och inte för utseendet :). Men alla tycker olika!
Nakenhundarna är väldigt speciella och det tror inte folk.. men dom gör verkligen hyss och lever sina egna liv. Pratar med en vän som ogillat nakenhundar som tusan förut, så har jag berättat massor om Mollys hyss och hennes kommentarer är ''hon är så egen! gosiga tjej''.. hehe :).
Boss Han är en golden på snart 2 år men han är ännu lite valpig ;) Några ord som beskriver honnom Busig, snäll, tillgiven, valpig, söt, kram go, gör allt för godis Bilden nere till vänster är han ca 6 veckor
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Söt Boss är! Själv har min moster en mexikansk nakenhund, hon är såååå söt!
#6 Jag är sugen på en Mexikansk Nakenhund senare i framtiden :).
Allvar. Svårt att minnas att han varit en riktig liten odåga en gång i tiden 😃
Söt han är!
Guuuud vad söta!
#13 vad sööt!
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Tack
Red Goblin's Izor 😘
Belgisk Vallhund - Tervueren
25 månader
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#16 Härlig bild! :)
Ha en trevlig dag!
#17 Tack!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Fin bild!
Asterix, en Rottweiler på snart 11 månader 🙂
Söt
Kiara med mamma Engla.. Kiara (röd) Engla (gulbrokig) Podengo Portugues Liso Pequeno
Scarlett ca 11 veckor American Akita
Aros. Vit schäfer, 8 månader :D
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Melwin, Bearded Collie 5 ½ år :)
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Rambo finsksrövare 1år eller: Dumbom, gulle, fjant, NEeeEeJjj!, komhitnu!, Bamboo, la bamba, vovve, Johnny, John, grisen, Samba, Mamba och kossa. Dagliga fraser: Matte får nippor i huvve… Seriöst, fes du? Nog e du ju ganska söt.. ;) Pääälskling!!! :D Ska du ha godis/gå ut igen!? Sist men inte minst matte älskar dig promenad kompis :D