STULEN AMSTAFF/PITBULL HANE! *sundbyberg*
I början av december försvann min hund Nico, troligtvis stulen, han försvann i sundbyberg vid järnvägsstationen. Nico är en blandras mellan pitbull 75% och amstaff 25%. Han är brun och svart tigrerad och har en vit fläck på bröstet och är ca 50cm hög och väger ca 25kg. Nico är en väldigt trevlig och social hund, tycker om att sitta i knä och pussas. Nico går inte ihop med andra hundar , inte heller barn . Jag saknar min hund otroligt mycket och är väldigt orolig över hur han har det, så vet ni minsta lilla så Ring mig 0705382554. Hittelön 5000! // Maria

Det måste vara hemskt att förlora din hund på det sättet.
Men man får aldrig seja att det är försent. Vi får hoppas
på det bästa. Men man ska aldrig lämna en hund ensam
om man går iväg någonstans t.ex. när man går och handlar
ska man aldrig lämna hunden utanför affären. Vad som helst
kan hända då :'(
ne fy vad hemskt.. har du polisanmält det? hoppas verkligen du får tillbax honom, eller iaf veta hur han har det…
Ja, jag har polisanmält detta. Första gången jag polisanmälde nico som försvunnen satte bara poliserna in min anmälan i en perm och "glömde" faxa anmälan till de andra stationerna. Jag har satt upp lappar och gått och letat. fått konstiga telefonsamtal om Nico. Sist ringde en kille vid tre tiden på natten och sa att han hade min nico på toaletten och gav honom kattmat och att han inte vågade gå ut med nico osv, sen la han bara på luren. Inga direkt seriösa svar än :(

Usch fy va hemskt hoppas verkligen att han kommer tillrätta, har du satt ut även i lokal tidningar, radio, hos veterinärer runt om det finns nån sida på nätet kommer inte ihåg om det är under jordbruksverket eller om det var en egen sida där man kan gå in och efterlysa försvunna eller bortsprungna hundar. Jag hade en vit herde som sprang bort jag anmälde till polis, radio, bussar, taxin, veterinärer, hunddagisar, satte ut i lokal tidningar mm + på olika sidor på nätet lägg ut på tex Blocket mfl sidor att du letar efter stulen hund med bild på så sätt får fler upp ögonen. Lycka till.
Usch vad hemskt! Hoppas verkligen att du får tillbaka honom snart.. :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
ok, tråkigt att polisen inte jobbar me det bättre.. ja försök att kontakta radio och se om dom lokala nyheterna kan ta upp d.. hoppas han kommer tillbax..

Min Morbror är polis och ska såklart medela honom!
Usch, det är ju det absolut värsta som skulle kunna hända som hundägare
Hoppas du återfår honom!
Vilken mardröm. Vad hemskt för dig att inget veta. Det är bara att hoppas att han kommer tillrätta.
En tröstekram!
Hoppas att ni får hem honom snart,,,usch så hemskt.
Här kommer en tröstkram från mig och lilla Skorpan.
Näe fyy vad jag ömmar både med er och hunden, ett tips är att kolla in "baksidan av hundvärlden också" där kan man få veta mycket….http://h1.ripway.com/baksidan/
Hoppas han kommer tillbaka!
min väns hund är också stulen eller har rymt ;( det gör mej grymt ledsen.. Stackars dej :(
En "hundkompis" frågade en gång hur jag vågade binda Bosse utanför affären. Man kanske ska tänka sig för.
Förra veckan blev en golden stulen utanför en affär här. Hon har kommit tillbaka. men man ska kanske vara lite mer försiktig.
Jag fattar inte att folk vågar gå fram och bara ta en hund…det är ju sanslöst fräckt. Tänk om man skulle komma på dom…men då du 
rör någon eller gör mina djur illa så händer det ett mord här! så mycket älskar jag mina djur! <3<3<3

det är sjukt att polisen inte kan ta tag i sånna saker mer, det händer ju så ofta!..något måste man ju kunna göra åt det eller??
Detta är ju det absolut värsta man kan vara med om!, men nu har jag lärt mig en läxa,jag ska INTE binda min hund någonstans utan uppsyn! Tack för det å Lycka till..:
Någon som vet hur det gick men Nico? :/
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
/Agnes & Långöronen♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Någon som vet hur det gick men Nico? :/
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
/Agnes & Långöronen♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥