Hundprofilen
https://hundprofilen.appspot.com/?fbrefresh=1 Har ni sett detta? Vilken hund blev ni och stämmer det bra på er? :)
"På natten är alla katter svarta"
Jag fick bordercollie! Kul eftersom jag har en bc/aussie. :) "Du är snabbtänkt, smidig och aktiv, på gränsen till hyperaktiv. Du är eftertraktad, men det är inte alla som hinner med dig"
Fick Siberian Huskey
"Du gillar din flock och tror på samarbeten. Du trivs egentligen bara riktigt bra på landet och när du är sysselsatt"
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Hur stämmer det på dig? :)
Bordecollie och ja adhd har man. Och vänder man på det så är jag lika smidig som en elefant i en porslinsbutik 😉. På så sätt passar precis allt in.
Du är snabbtänkt, smidig och aktiv, på gränsen till hyperaktiv. Du är eftertraktad, men det är inte alla som hinner med dig.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Är tydligen labrador🤔
"Du är omtyckt, har många vänner och känner dig bekväm i de flesta sammanhang. Ditt matintresse gör att du ofta hamnar i köket."
Matintresse har jag då rakt inte, kan knappt koka ägg.
≧◔◡◔≦
Siberian Husky :).
Passar ju bra enligt beskrivningen. Aktiva dagar är bäst, och jag är med hundarna så mycket jag kan :).
Tass Josephine
Siberian Husky, och stämmer riktigt bra! 👍
Schäfer. Lojal och aktiv, det tycker jag stämmer bra :)
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
#4 Stämmer nog gannska bra men jag är duktig på att koppla av också ;)
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Jag blev Labrador! Passande när jag äger en labrador 😃. Texten passar också in, dock är jag mer intresserad av att baka än att laga mat ;)
Första gången fick jag Jack Russell, men andra gången så fick jag Border Collie…
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
6 det kan i och för sig inte en labbe heller 😎
Gjorde testet två gånger för att se om jag fick en annan ras, men fick schäfer båda gångerna. :P
"Du är en lojal och uppskattad partner. Du är engagerad och aktiv, men tar inte mer utrymme än nödvändigt" fick jag. Stämmer klockrent på mig.
Fick husky .. asså stämmer väl rätt så bra :)
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
jag blev en border collie.
"Du är snabbtänkt, smidig och aktiv, på gränsen till hyperaktiv. Du är eftertraktad, men det är inte alla som hinner med dig"
Har 2 border blandisar. Det där med aktiv stämmer nog eftersom jag alltid är igång med något har familj med 3 barn, ett" vanligt jobb" utöver det driver jag ett eget företag och en liten lantgård så jag har alltid något att göra.
Ett hem utan en hund är inget hem
Fick Schäfer, stämmer väldigt bra tycker jag, passande med tanke på rasen man har här hemma dessutom, haha =)
Fick Siberian Husky
"Du gillar din flock och tror p samarbeta. Du trivs egentligen bara riktgit bra på landet och när du är sysselsatt"
Stämmer nog ganska bra :)
BC
Stämmer väl delvis.
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus
Fick husky och passar mig bra! 🤪
Tror på sammarbeten i hundträningen och älskar att vara ute på landet där jag kan valla med min bc pojk, men även låta schäfer tjejen vara lös ❤️ Att behöva vara sysselsatt passar med in, men har hundarna som sysselsättter mig 😃
Fick BC, och stämmer väl… Sådär.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
fick Siberian Husky :)
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Jack Russell Typ att jag är envis men älskad. Min typ gör inget på beställning. En fysiskt aktiv person som låter benen lida om inte hjärnan används. Många beundrar mig för min envishet blandat med humor och sjävsäkerhet. Min attityd genom livet är: Jag kan faktiskt Allt! Något sånt stod det. Ja det passar faktiskt!
Hur startar man det? xD
siberian husky :) Tycker det stämmer in ganska bra
Blev en pudel xD
"Du är en populär och smart typ med stort umgänge som gärna engagerar sig i mycket. Du är barnsligt förtjust i spel och lekar"
Haha blev en Chihuahua 😃
"Du är självständig och uppskattas ofta för din attityd. Du säger vad du tycker, ibland för att retas, men mest för att visa vem du är."
Stämmer till viss del!
Aut viam inveniam aut faciam
Blev också Chihuahua, det stämmer nog rätt bra :) "Du är självständig och uppskattas ofta för din attityd. Du säger vad du tycker, ibland för att retas, men mest för att visa vem du är."
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg